Foto bij ~011

~Flashback

De volgende ochtend werd ik wakker. Een dun straaltje zonlicht piepte door het gordijn heen en verlichtte de kamer zwakjes. Ik keek opzij. William sliep nog. Ik streek zijn blonde krullen uit zijn gezicht en gaf hem een kusje op zijn wang. Daarna stapte ik uit bed en begon ik het ontbijt te maken. Toen ik klaar was en alles op tafel stond rende ik naar boven om William wakker te maken. "Morning, slaapkop!" zei ik terwijl ik de gordijnen opendeed. Een schitterende zonsopgang kwam me tegemoed. William opende zijn ogen en knipperde tegen het licht. Hij grijnsde. "Goeiemorgen Little Bear." zei hij. Hij stapte uit bed en legde zijn armen om mijn middel. "Lekker geslapen?" fluisterde hij in mijn oor. Ik knikte. Zijn warme adem in mijn nek maakte dat ik kippenvel kreeg. "Het ontbijt staat klaar." zei ik terwijl ik me omdraaide en mijn lippen op de zijne plantte. We liepen naar beneden om te ontbijten. Iets zei me dat ik maar beter kon afwachten tot hij míj zou vertellen waar we waren, en dat ik het maar beter niet zelf kon vragen.
Nadat we ons ontbijt weg hadden gewerkt zei ik dat ik even wilde douchen. "Prima, en maak je dan ook maar gelijk klaar, want we gaan de buitenwereld verkennen." zei hij met een enorme grijns. Ik zoende hem en stapte onder de douche. Het warme water droop over mijn lichaam. Ik droogde me af en maakte me klaar voor een dagje op stap. Ik liep naar beneden waar William ook al aangekleed en wel stond. "Dus, wat gaan we doen?" vroeg ik met een grijns. "Dat zie je wel" zei hij geheimzinnig. Hij opende de deur en we liepen naar zijn auto. We waren niet meer in Nederland, dat kon ik hier in ieder geval wel uit opmaken. Maar waar in godsnaam wel? De auto starte en we reden de straat uit. Het eerste bordje verklapte gelijk waar we waren. "Spanje!" gilde ik blij toen ik een bordje met Barcelona zag staan. Toch kreeg ik enige twijfels. Hoe was ik hier terecht gekomen? En waarom Spanje? Maar ik besloot om er niet te lang bij stil te staan en te genieten van vandaag, uitleg zou vast nog wel volgen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen