1.9
In gedachten verzonken reed Unique verder naar de oude wilg. Ik hoorde gelach achter me en bedacht me dat dat ook wel de jongens konden zijn. Zuchtend liet ik Unique stoppen en stapte af, waarna ik gelijk in de weide ging zitten. Hopend dat hun niet verder rijden naar de boom. Unique staat een beetje te grazen en de jongens stappen ook af en gaan ook in het hoge gras zitten. " What's wrong Amy ? " Ik schrok op van mijn zus haar stem en keek haar aan. " Niks, ik was gewoon aan het denken aan hoe vroeger alles was. " Mijn zus knikte begrijpend waarna ze naast me ging zitten. Vroeger toen alles nog goed was, goed inkomen, leuke klas, goeie vrienden op school. Alles van dat, is nu weg. Alles. " Amy, zullen we weer terug gaan ? Er komt storm op komst. " Ik knik en ga weer op Unique zitten waarna weer terug galopperen, de anderen komen er wat later aan. Als ik Unique op stal heb gezet merk ik dat het hard gaat waaien. Ik doe alle deuren en ramen dicht in de stallen. Louise doet die van de andere stal en vluchten snel naar binnen, waar we ook alles dicht doen. " Amy jij gaat straks met mij mee. " Zegt mam tegen mij. Ik knik waarna ik een dikke trui uit de kast pak en alvast de auto klaar maak. " Mam, gaan we weer naar die man ? " Ze knikt en ik maak doe mijn handen in mijn zakken. " Het komt goed Louise, we zullen snel terug zijn. " Onderhand is het al hard gaan waaien en onweren, maar de regen zit nog achter de bergen. " Het komt goed jongens, Louise is bij jullie wij zijn met een uur terug. " Samen met mijn doen we de trailer achter de truck en rijden van ons erf af. " Amy, jij houdt Spartan rustig. " " Is goed. " Dit keer moet het lukken, de vorige keer kwam de eigenaar eraan en zaten we in de problemen. Na een tijdje gereden te hebben door de harde storm komen we bij de bestemming. Ik stap uit terwijl mijn moeder hun erf op rijd en de trailer naar de stal toe keert. Het bliksemt hard en ik hoor heletijd geraas van de harde wind. " Amy het komt. " Als ik bij Spartan aan kom steigert hij de heletijd, hij blijft niet rustig staan. Ik doe hem een halster om en wil hem net uit de stalbox halen als de eigenaar er aan komt. " Amy ik handel dit wel af. " Ik hoor mijn moeder schreeuwen tegen de eigenaar. " Dit is dierenmishandeling ! Dat beest is broodmager ! BROODMAGER ! " Schreeuwt ze terwijl de man haar boos aan kijkt. " Het is mijn dier ! Niet de jouwe. " " GA WEG ! " hoor ik mijn moeder schreeuwen. " Bel de politie maar, het doet me niks ! " Na een tijdje is de man weggegaan en is Spartan in de trailer gezet. De storm word steeds heviger en de weg word steeds gladder en gladder door de regen. " Zeker dat we niet opgepakt worden mam ? " " Hij belt niemand. " antwoord ze rustig terwijl haar ogen maar op de blijven. " Hij is een slechte paardenhandelaar, onthoud dat. " De bliksem slaat vlak naast ons in en mijn moeder word afgelijd. De regen houd maar niet. De auto begint te slingeren en ik hoor Satan de heletijd. " Dit komt niet goed. " mompel ik in mezelf. De ato begint nog harder te slingeren. " MAM !? " " Het komt goed. Geen zorgen, we doen het beste voor hem. " Mijn moeder krijgt weer controle over het stuur en we rijden weer normaal over de weg. De bliksem slaat weer ergens in de buurt in en Satan bokt, waardoor hij tegen de deur van de trailer aan trapt. Mijn moeder schrikt ervan en geeft een draai aan het stuur waardoor we de berm in rijden. " MAM !? " " AMY !" Hoor ik de heletijd, we schreeuwen naar elkaar toe. In paniek kijk in naar mijn moeder. De trailer raakt los van de auto en valt om, waardoor ik Satan hoor panieken. Allerlei takken komen tegen de ramen. " Dit komt niet goed ! " Schreeuw ik nog, voordat we tegen een boom aanrijden en ik het bewustzijn verlies..
--
Lalalalala...
Oh, hier het beloofde hoofdstukje, Dankje wel voor de reacties ^^.
Reageer (11)
neeeee! da mag niet! snel verder
1 decennium geledenSnel verder <3
1 decennium geledenOmg ik wil ook weten of het hetzelfde afloopt als in de serie xd
1 decennium geledenomgomgomgomgomg.
1 decennium geledensnel verder ! ;o
omg jij bent gemeeeeen
ik wil verder weten
gaat ze dood
is dit net zoals in die serie
omgomg
lalalalala
oke snel verder dus (:
oe nee toch snel verder
1 decennium geleden