Foto bij 1.8

Amy Fleming

Niall, Liam, Louis en Harry keken mij vaag aan toen ik hun kamer in rende met Zayn achter mij aan. " PAK HAAR ! " Ze keken naar Zayn en renden toen achter mij aan. Ik probeerde een een uitweg te vinden en zag dat Zayn in de deur opening stond en grijnsde. Ik grijnsde terug en rende op hem af, waarna ik me liet vallen en door zijn benen door gleed. Ik hoorde de andere jongens in lachen uit barsten en ik rende terug naar mijn kamer waarna ik de deur wel op slot kan doen. " AMY IK KRIJG JE NOG WEL " Hoorde ik Zayn lachend roepen. Ik lachte zelf ook nog wat na en begon me toen om te kleden in een shirt en een spijkerbroek. Ik haalde een borstel door mijn haar en zette mijn hoed een keer niet op. Mijn deur haalde ik van het slot en liep snel naar beneden de keuken in. Waar ik mijn moeder en zus aan tafel zag zitten. De grijns van mijn zus haar gezicht is er niet af te slaan. Als ze wist wat er net was gebeurt .. Ik smeer een broodje en ga naast mijn zus zitten die haar hoofdschud. De jongens komen denderend naar beneden en komen de keuken in die nu is gevuld is met stemmen. Ik kijk mijn zus aan die denkend naar het plafond staart. " Mogen we jullie vaker zo wakker maken ? " Vraag ik met een grijns, waarna ik een por in mijn zij krijg van mijn zus. Ik geef er haar één terug terwijl de jongens ons chagerijnig aan kijken. " Ja dus. " Grinnik ik waarna ik mijn laarzen aan doe en de stallen begin uit te mesten. De jongens zijn ook al snel in de stallen waarna mijn moeder aan hen uitlegt wat ze moeten doen. " Dus jongens, willen jullie die hooibalen naar de hooizolder brengen. " Ze legt uit hoe ze dat het beste kunnen en doen en beginnen dan gelijk. " Amy, serieus maak ons nooit meer zo wakker. " " Waarom niet ? " Vraag ik met een engelen glimlach. Louise komt lachend de stal in en geeft mee een high five. " Goed gedaan toch. " knipoog ik naar haar. Ze lacht en begint dan de voerbakken bij te vullen en het water te verversen. Als we een tijdje bezig zijn geweest gaan we naar binnen waar we wat met zijn allen drinken. " Is mam weer weg ? " " Jup, ze is weer naar een klant. " Ik knik en neem een slok drinken van mijn cola. " Wat doet jullie moeder eigenlijk ? " " Onze moeder helpt paarden als ze ergens bang voor zijn of als ze een traumatische ervaring hebben gehad. We hebben daarom ook aparte stallen voor die paarden. " De jongens knikken en kijken ons aan. Een stilte ontstaat, maar het is geen ongemakkelijke. Eentje waarbij je je gedachten in vrije loop kan laten gaan. " Wanneer gaan we vandaag nog rijden Amy ? Je moet morgen ook weer naar school. Je hebt je huiswerk toch al gemaakt ? " " Jup is al af. En we kunnen dat straks wel doen, als we de paarden van de wei hebben gehaald en in de stallen hebben gezet. " Mijn zus knikt en de jongens kijken ons gefascineerd aan. Blijkbaar kunnen ze niet wachten. Nadat we het drinken ophebben gaan we weer naar buiten. " Hier hebben jullie een paar halsters, dan gaan we de paarden weer op stal zetten. " Ze knikken en pakken aan wat we aan hen geven. " Je doet hem zo om, en klikt hem zo dicht. " Louise pakt Rose' hoofd vast en doet het halster om. Ze klikt hem dicht en maakt een halstertouw vast, zo kan ze Rose makkelijker mee nemen. Niall loopt als eerste naar Star waarna hij hetzelfde doet als Louise en meteen Star op stal zet als hij daar is aangekomen. De andere jongens en ik doen precies hetzelfde. Unique loopt rustig naast mij, halstertouw had ik niet dus heb ik haar dus gewoon los naast me lopen. Als alle paarden op stal staan maakt Louise alle bitjes schoon en geeft ze de hoofdstellen aan de Jongens. " Niall jij gaat op star, Liam jij gaat op .. " Ik luisterde al niet meer en zag dat Louise de jongens alles uitlegde, behalve aan Niall die snapte het al. Ik deed het zadel en hoofdstel bij Unique om en ging alvast naar de weide waar ik begon te galopperen, mijn haren wapperde achter mij en de wind sneed langs mijn gezicht. Het was winter en aardig koud aan het worden..

--
Is het nog wel leuk ? Oh en misschien vanavond nog een stukje, bij 2 pagina's krijgen jullie zowiezo een nieuw hoofdstukje ! hihi ;$$.

Reageer (11)

  • Maxiime

    Jaa, snel verder n.n

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    nog steeds super geweldig!
    lovin' it (L)(L)
    snel verder! X

    1 decennium geleden
  • ASSKICKER

    JA het is nog leuk :D
    snelverderrrrrrrr <3

    1 decennium geleden
  • A2nne

    super!!!!
    snel veder_O_

    1 decennium geleden
  • heycatnipp

    jaa het is nog leuk (:
    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen