Foto bij Preface. #

Elk kind heeft wel eens gedaan alsof hij of zij een tovenaar was, of een ander magisch wezen, maar toen ze ouder werden, geloofden ze er niet meer in, in deze magie, dat het gewoon geweldige verhalen waren. Maar soms, héél soms, moet je er gewoon in geloven. Er schuilt altijd een sprankje magie in elk persoon. Soms is het gewoon het geloven in magie, maar soms zit er echte magie in een persoon, ook al weet dat kind het niet, of wel. Elk kind met echte magie in zich krijgt op zijn of haar elfde verjaardag een brief. Niet een normale brief, nee, een uitnodiging om naar Zweinstein te komen. Veel kinderen hadden dit al verwacht, want hun ouders waren dan ook tovenaren en waren ook naar Zweinstein gegaan, maar er zijn ook kinderen die dit niet wisten, kinderen die geboren waren uit een dreuzel gezin, wiens leven er compleet anders uit zou komen te zien.
Maar toch, er is geen betere plek dan Zweinstein. Toch?


______________________
oke, beetje vage proloog, maar goed. ahah. morgen ben ik jarig c: happy 14th b'day to me c; x

Reageer (2)

  • blerta803

    Ga snel verder, het is een leuk verhaal(typing)(Y)(typing)

    1 decennium geleden
  • EffieTrinket

    Gefeliciteerd (yeah)
    Ik vond het echt een hele mooie proloog!!
    Misschien een beetje vaag maar mooi (flower)
    Snel verder :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen