Foto bij 1.6

Amy Fleming

" AMY ETEN ! " Hoorde ik mijn moeder naar mij roepen rond half 6. Blijkbaar had ik heel lang op mijn bed gelegen en naar het plafond gekeken. Ik deed de deur van het slot en liep rustig naar beneden, waar ik allemaal stemmen hoorde. Blijkbaar die van Lou, de jongens en mama. Ik liep de keuken in. Ik keek rond en zag dat er nog maar één stoel vrij was dus ging ik tussen de twee jongens in zitten, waar ik de namen niet meer van wist. Al snel zette mijn moeder de pannen op tafel en schepte iedereen wat op. " Eetsmakkelijk." mompelde ik meer voor mezelf dan voor de anderen. Ik hoorde hetzelfde een paar keer terug en nam een hap van de bami, die mijn moeder had klaargemaakt. " Mam, moeten we vanavond nog ergens heen ? " Mijn moeder koppelde het gesprek af, met degene met wie ze aan het praten was en keek me aan. " Nee, ik heb nog geen melding gehad, maar opa komt hier wel zo heen twee paarden brengen. " " Oké mag ik dan nog even op Unique rijden ? Vanochtend lukt het niet, als de jongens mee willen mogen ze ook wel rijden. " Ik knikte naar de jongens waarna hun grote ogen opzette. " Is goed, de jongens gaan wel met jou mee, morgen hoeven ze toch pas te beginnen met werken en anders doen ze toch niks. " De jongens begonnen te protesteren en mijn zus begon te lachen. " Ga jij ook rijden Lou ? " Mijn zus keek op en knikte gelijk. Na het eten trokken we onze rijlaarzen aan en de jongens liepen mopperend achter ons aan. " Dus jullie zijn bang voor paarden ? " Ik grinnikte waarna ik hun hoorde mompelen. Blijkbaar vonden ze niet zo leuk, maar wij wel. Ik pakte het zadel en hoofdstel van Unique en liep naar de stal van haar. " Wil iemand mij helpen of durven jullie dat ook niet ? " Ze schudde hun hoofden, maar de jongen met blonde haren liep toch mee. " Wil je het zadel erop leggen ? " Ik keek hem vragend aan waarna hij knikte. Hij pakte het zadel aan en legde het goed op Unique waarna hij de singel vast maakte en de stijgbeugels naar beneden trok. " Vaker gedaan ? " " Ja, vroeger reed ik wel eens bij mijn tante. " " Leuk, wil je zo ook rijden ? " Hij knikte enthousiast waarna ik mijn hoofd schudde. Hij liep de stal uit waarna ik Unique vast pakte en met haar naar de bak liep. Eigenlijk had ik haar niet eens meer vast, ze bleef gewoon naast me lopen. " Loopt ze zo niet weg ? " Vroeg de jongen met krulletjes. " Nee, ze is een vertrouwde omgeving. " Hij begreep het blijkbaar niet, want hij trok zijn wenkbrauwen op, maar vroeg niet verder. Bij de bak aangekomen zag ik Louise al op Rose zitten en ze stapte een volte. " Wil jij eerst ? " Ik glimlachte verlegen waarna hij naar mij toeliep. " Is goed, en ik ben Niall, ik had me nog niet voorgesteld. " Ik pakte zijn hand vast die hij naar mij had uitgestoken en schudde mijn hand. " Amy, Amy Fleming. " " Weet ik. " Ohja tuurlijk, mijn moeder had mijn naam vaak geschreeuwd. Hij steeg op en ging gelijk stappen. Unique vond het niet erg als er een vreemde op haar zat, zolang ik er in de buurt bij was. " Jullie zo ook nog ? En ik ben Amy. " " Louis. " De jongen met bruine haren stak zijn hand uit waarna ik die schudde, dat deed ik ook bij Zayn, Liam en Harry. " " Aangenaam. " Ze knikte en keken weer naar Niall. " Wil één van jullie ook jongens ? " Vroeg Louise. Ze schudde bang hun hoofden waarna ik en Louise begonnen te grinneken. " Het is echt niet eng hoor. " Riep Niall terwijl hij onze kant op draafde. " Het is leuk, en er kan niks gebeuren we blijven er wel naast lopen. " Liam knikte en liep naar Niall en aaide Unique. Niall steeg af en liep weer naar zijn vrienden. " Ze doet niks hoor en ik ben er ook bij. " Hij knikte en ging aan naast Unique staan. " Zet hier je voet maar in. " Zei ik toen ik de stijgbeugel aan wees. " En trek je hier aan op, pas op dat als je je been er over het zadel zwaait je niet de kont raakt, dan gaat ze lopen. " Hij knikte en steeg voorzichtig op en zwaaide zijn been erover heen en zette die in de stijgbeugel. " Pak de teugels vast, en laat niet merken dat je bang bent. Paarden voelen dat. " Hij knikte en pakte voorzichtig de teugels vast. " Liam ze doet niks, ik loop er naast. " " Oké." Piepte hij. " Duw je hakken maar iets naar beneden en schop zachtjes tegen zijn buik. " Hij deed wat ik zei, en schrok iets toen Unique begon te stappen. " Het is niet eng hoor. Het begin daarna niet meer. " Hij knikte en als snel hadden we een rondje in de bak gelopen. Ik zag de jongen met krulletjes, Harry op Rose zitten en Samantha liep er naast, haar mond bewoog waarop ik kon uithalen dat ze praatte. " Wil je wat harder ? " " Ja is goed, zo eng is het helemaal niet ze doet helemaal niks. " Ik glimlachte en zei wat hij moest doen. " Wel staan en gaan zitten, hetzelfde als Niall deed. " Hij begon te draven en ik rende zachtjes naast hem. " Ik blijf hier staan doe zelf maar is een rondje. " Hij draafde door de bak en ging nog een paar rondjes. Nadat hij een paar rondjes had gedraafd ging hij stappen en liep hij deze kant uit. " Zayn nu moet jij ! " De jongen met het raven-zwarte haar keek hem bang aan. " Ze doet niks, ik durfde het toch ook niet maar het ook ! " Hij knikte en liep de bak in en ging naast Unique staan, waar Liam net vanaf was. " Niall wil jij uit leggen wat hij moet doen ? " Niall knikte en liep gelijk de bak in. Ik liep de bak uit en ging op de rand zitten. " Blijkbaar vinden ze het dus niet zo eng. " Louise ging naast mij zitten en keek naar de jongens die op onze paarden zaten. " Misschien zijn ze nog niet zo erg.. " Louise glimlachte en knikte. " Inderdaad."

--
Ty erin ja of nee ? Iedereen zegt het is jouw verhaal, ja dat weet ik maar ik wil het van jullie weten ^^.

Reageer (12)

  • Cypher

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hihih

    1 decennium geleden
  • Maxiime

    NOGMAALS:
    JAJAJAJA TY MOET ERIN.

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    ja, ty is haar beste vriend. ze kan hem alles vertellen enzo
    maar GEEN liefde tussen die twee. want dan wordt het weer cliché. (:
    snel verder!
    iloooooooooveit (L)
    X

    1 decennium geleden
  • Mahomiexo

    Ja met Ty als haar beste vriend ofso ? xd

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    ik vindt dat ty er een keer niet in moet!
    laat haar verliefd worden op niall ofzo :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen