Foto bij 7:Speak the truth!

Spreek de waarheid!

Naruto

Hij zat al achtien uur in een kamer.Alleen niemand die naar hem kwam kijken hoe het met hem was.Tot plots iemand op de deur klopte.'Kom er in.'zei Naruto lichtjes geirriteerd. Gaara stapte binnen.'Kom mee!'zei hij luid.Naruo volgde hem.Ze liepen bijna heel de stad door.Veel mensen keken Naruto vreemd aan.Gaara zei niets tijdens de tocht door de stad.Ze kwamen aan een grote muur.Gaara zei nog steeds niets een wandelde rustig naar boven.Gaara gebaarde dat Naruto moest blijven staan.En Gaara ging een deur binnen.Naruto drukte zijn oor tegen de deur.Hij hoorde wijnig maar toch iets.'Nog steeds niet hier...?.......Oké.....dat meen je niet....Onderweg?...Nee dat is niet snel genoeg....Geduld?........Pff...Ach ja als het ech.......'Dat was alles dat hij kon horen.Naruto kon de andere stem niet horen.Hij hoorde Gaara dichter bij de deur komen en Naruto sprong terug op zijn plek.Maar Gaara kwam niet naar buiten.Gaara wandelde terug,hij riep zo hard dat Naruto hem kon hooren zonder zijn oor tegen de deur te drukken.Maar omdat hij de andere stem toch wou horen zette hij zijn oor terug tegen de deur.'IK DOE LEKKER MIJN ZIN EN BRENG HEM AL EEN STUK VERDER ZEG HUN DAT WE ELKAAR ONDERWEG ZULLEN TEGEN KOMEN!'zei de stem van Gaara luid.'Maar.. u moet hier blijven voor de rol en...en.'hoorde Naruto iemand jammeren.'Hier word over die rol niet gesproken stel dat HIJ het hoort.'zei de stem van Gaara(een pak rustiger).Naruto wist dat die 'HIJ' Naruto had betekend.'Ik zal hem een andere Ninja toe wijzen die ik kan vertrouwen.'Gaara kwam buiten en zag de boze blik van Naruto.Gaara keek hem niets zeggend aan.'Wat?'zei hij met een rare blik.'Wat verzwijg je en jullie allemaal voor mij ?'zei Naruto boos.'Wat bedoel je verzwijgen?'vroeg Gaara onwetend.'De burgers kijken mij raar aan, ik wordt Afgesloten van de buitenwereld in een klein kamertje ,Jij hebt een geheim gesprek,ik moet zo dringend weg en wat is dat in hemelsnaam met die rol?'zei hij kwaad.'Het gesprek was heel persoonlijk.'zei Gaara.'O ja,het ging over mij wat meg ik niet weten?'zei Naruto.'Dat zijn jou zaken niet,het was speciaal voor de Kazekage bedoeld.'Naruto werd nog kwader.'Ik ben het beu! Spreek de waarheid!'riep Naruto luid.'De waarheid?'vroeg Gaara.'Ja...'Naruto knikte,hij was eindelijk afgekoeld.'De waar heid is dat..... ik....... dat ik ....... eigenlijk ....jou niets kan vertellen.'zei hij koeltjes.'Wat!?'Naruto werd terug kwaad.'Ik ben het beu zeg het, zeg het!'riep hij.'Oké dan Naruto.....'Naruto keek verbaasd op.'Ik mag dit eigenlijk niet zeggen...maar ik doe het om dat wij het zelfde zijn.'zei hij.Naruto knikte.'Er komt een geheime rol naar deze stad en alleen de Kyuubi kan ze openen ,die zit in jou.'zei hij.'Ik snap het niet nou en?Wat is het probleem?'zei hij niets wetend.'In die rol zit de kracht om over alle verborgen dorpen te regeren!'zei hij luid.Naruto begreep het nu.

Hij was heel geschokt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen