Foto bij Seventeen || Harry Edward Styles

Jezus, jullie hebben me gewoon 6 pagina's reacties gegeven o: Thank you all so much! <3 Het duurde wel kapot lang voor ik iedereen eindelijk persoonlijk had bedankt XDD.
En natuurlijk bedankt voor alle reacties. Uiteindelijk heeft Zayn gewonnen met 12 stemmen (ik had ook nog wat mensen buiten het hoofdstuk gevraagd), Niall had er 11, ze gingen echt gelijk op xd. En arme Louis had er maar 2 o: Liam deed het ook nog best goed met 9 stemmen xd.
Zayn's eyes had most of you hypnotized.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG verhaal <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Wynter

    Kudo voor alle mooie reacties hieronder!
    + de mooie hoofdstuk zelf :3

    1 decennium geleden
  • idkjauregui

    I wanna slap him in his B-E-A-UTIFUL face. C'mon Harry! Het is weer zo spannend, like seriously! Ik vind. Dat jij. NU. Verder moet. Ohja, toch wel. Echt geweldige story <3

    1 decennium geleden
  • Picturesque

    What up Haz? Afraid that Zayn will hypnotize her with his lovely eyes? Or that Niall will make her giggle because he's so cute? Or that Louis will make her laugh because he's so funny? Or that Liam will let her fall in love with him because he's such a gentleman? I totally understand you, but just let her into your 'other' life. Because you're definitely gonna regret it if you don't.

    1 decennium geleden
  • Complex

    Ugh, alweer zo geweldig. Je verhaal is sowieso geweldig. En je schrijfstijl trouwens ook, maar dat heb ik al een aantal keer gezegd. Maar het is wel zo. Het is echt goed. Weetje waar ik me trouwens diep aan irriteer? Aan de top. De hele tijd staan dezelfde verhalen erin, ja ze zullen wel goed zijn, maar bijvoorbeeld jou gun ik het zoveel meer. Dit is namelijk zo'n geweldig verhaal. Echt. Wauw.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen