Deel 56 ^^
Waaw ik begrijp nie hoe dak zoveel delen heb kunnen maken..
zeker onder dreiging van een paar mensen hier xD..

NO!
*Sandra pov*
Lachend ga je naar beneden.
"Ga je nu stoppen ja.."zucht Kevin en knoopt zijn hemd toe. Je draait je om en geeft hem een kus, hij glimlacht dan en jullie gaan naar de living. Dalida en Joe zitten te kussen. Je haalt je wenkbrauwen op en wisselt een blik met Kevin. Hij haalt zijn schouders op en jullie gaan naar de keuken.

*Mira pov*
Je wrijft met je hand in Nicks haar. Hij grijnst en pakt je hand vast.
"Stop.."
"Sorry, maar ik vind je haar leuk!"zeg je met een lieve glimlach.
"En ik dan??"
"Mm niet even leuk.. "zeg je lief
"Zal ik onthouden"
Je lacht en geeft hem een kusje. Een auto stopt naast jullie.
"ALEX!"roep je uit
"Hey nichtje.. Weet je nog dat ik je eens iets had beloofd??"
"Eu.. je beloofd me veel."
"Ja kwee het .."zegt Alex naar voor starend.
"Wat had je haar beloofd?"vraagt Nick.
"Dat ik met haar mijn eerste rit met mijn nieuwe auto ging rijden.."zegt Alex met een grote glimlach
"Is DAT je nieuwe auto??"vraag je
"Jup! Wat vind je er van?"
"NICE! Ik dacht dat ie van je pa was.."
Alex lacht "Stap in! Je vind het toch niet erg, dat ik haar even leen hé?"vraagt hij aan Nick terwijl je naar de andere kant van de auto loopt.
"Nee tuurlijk niet.."
"Dag NICKIE!"roep je voor je instapt. Je slaat blij de deur dicht en glimlacht naar je neef.
"Here we go!"zegt hij en drukt op de gaspedaal. De auto ronkt en rijdt weg. Aandachtig kijk je hoe Alex de auto bestuurt. Alsof het een geluksdag is staat het licht op groen als jullie aan de carfour komen. Alex glimlacht en rijdt door. Opeens zie je 2 koplampen naast hem aangaan en getoeter. Hij kijkt op zij en zijn mond gaat open om iets te roepen. Je drukt je tegen je deur.
"ALEX!!"

*Nick pov*
Je kijkt de auto na. Met je handen in je zakken stap je in dezelfde richting dat ze rijden. Bij het carfour springt het licht net op groen en ze rijden door, opeens zie je een grote vrachtwagen. Je kijkt hoe het naar de blauwe auto van Mira's neef rijd.
Je weet al zo wat er gaat gebeuren! Je loopt er naar toe
"Mira!!"roep je uit als de vrachtwagen tegen de auto rijd. Het sleurt de wagen een paar meter mee en laat het dan op het voetpad terwijl de vrachtwagen verder rijd.
"MIRA!"
Je probeert al lopend, je gsm te nemen. Als je het eindelijk uit je broekzak krijgt bel je het ziekenhuis.

...

Reageer (4)

  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Nee!!!

    SNEL VERDER!!!!
    NU!!

    1 decennium geleden
  • Bovicide

    nee!! ö hoe erg!!
    snel verder he!
    x.

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    :O
    Supér ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen