Deel 55 :)
Ow yeah! bijna 60 xD..

lollypop xD..
(baby)
--. Ignore that..

oehlalaa bad Kevin xD..;
*Kevin pov* (wat later in de dag.)
Je hangt de was op met Sandra. Gelukkig zijn het lakens, handdoeken en washandjes en geen ANdere spullen .. (ik denk dat jullie het wel begrijpen xD) ze hangt een groot laken op en glimlacht lief naar je. Als de mand leeg is gaan jullie naar de kamer van jullie ouders. Zoals gewoonlijk hadden ze karweitjes gegeven en het was aan jouw beurt om de bedden te verversen en de was op te hangen.. Gelukkig was Sandra er. Je pakt een vers laken, onderlaken en kussensloop(dinges) terwijl Sandra de oude van het bed aftrekt. Je legt de lakens op een stoel en sluit de deur. Je gaat naar Sandra en slaat je armen rond haar heupen.

*Sandra pov*
Kevin slaat zijn armen rond je heupen. Je doet de lakens in een bol en laat het op de grond vallen. Je draait je om en Kevin kust je. Hij laat je op de matras vallen en gaat op je liggen. Je snapt best wat hij wilt. Je duwt hem lichtjes van je af.
"Nee kevin.. toch niet HIER?"
"Wrm niet? Is toch spannend.."mompelt hij met een grijns. Hij gaat met zijn handen onder je shirt en trekt het over je hoofd. Hij doet zijn broek uit terwijl jij zijn t-shirt maar ook uit doet. Paar seconden later ben je zelf al broekloos. Hij kust je opnieuw en trekt aan je onderbroek.;

*Joe pov*
Je zit in de zetel, en Dalida naast je. Het is al een hele tijd stil en je houdt het echt niet meer vol.
"Dalida.. Ik moet je iets zeggen.. en kan je me beloven dat je niet boos gaat zijn.."zeg je en kijkt haar met bange ogen aan. Ze knikt. Je neemt diep adem.
".. Bij dat feestje.. Wel toen je weg was, heb ik met Lola gedanst en .. ze.. heeft me gekust.."
Dalida maakt grote ogen maar ze zegt niks.
"Ben je niet boos??"vraag je bang
".. jawel.. Maar ik ben blij dat je het me gezegt hebt.. en.. Ik moet je zelf iets zeggen."
Je kijkt haar vragend aan.
".. Alex heeft me gisteren avond ook gekust.."zegt ze dan in 1 adem. Je probeert je al op voorand te kalmeren. Je ademt diep in
"ok.. herriner me dat ik hem een mot moet geven.;"zeg je luchtig
"Joe.. Hij heeft zich verondschuldigt!"verdedigt Dalida hem "En ik ben zeker dat Lola zich niet heeft verondschuldigt." haar stem klint nu boos
Je haalt je schouders op. "Laten we hier niet over vechten.."zeg je dan.
Ze knikt en leunt tegen je. ze geeft je een klein kusje en je glimlacht naar haar. Je voelt je opgelucht.

*Sandra pov*
Kevin legt een arm op je buik en zijn hoofd in je nek. OPeens begin je te lachen. Kevin haalt zijn hoofd op en kijkt je raar aan.
"Wat is er??"vraagt hij dan. Je lacht verder.
"Sorry.. Ik denk dat jij zo een effect hebt bij me.;"mompel je en probeert te stoppen, wat niet lukt. Hij gaat weer op je liggen en kust je. Je grinnikt en ademt diep in om je lach te stoppen. Kevin kijkt je met een geile blik aan.
"Ik ga nog denken dat je verslaafd bent."mompel je en kust hem.

Reageer (4)

  • coloredwords

    Jah Sandra effect!
    Typisch San.
    Snél verder gaan héa:Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Idd, dat denk ik ja :P
    Tes weer ni ik zekr ><

    SNEL VERDER hééé^^

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Haha x'D
    Da's hét Sandraeffect (a)
    Supér ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit
    <3

    1 decennium geleden
  • Bovicide

    super!
    snel verder he!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen