Foto bij Jill

Please don't hate me for this!

Abo, kudo, reactie

p.s zoals sommige al gezien hebben heb ik een nieuwe username. Dit verhaal staat nu onder de naam LittleMuffin ipv Skydance.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Happy1Dx

    o.m.g!
    dit verhaal is egt zoooow geweldig!
    ik heb eigenlijk trouwdag van m'n ouders, maar ik heb het verhaal vanmiddag gevonden en ik kan echt niet meer stoppen met lezen!
    love it the most! <3
    xx

    1 decennium geleden
  • chausette

    Oke, ik ga proberen een lange reactie te schrijven
    Volgens mij volg ik dit verhaal vanaf hoofdstuk 4, ik weet het niet zeker.
    Maar ik vond het al in het begin brilLiam, want het was een hele orginele verhaallijn, alhoewel ik in het begin er bijna geen moer van snapte, maarja je schreef ook altijd zo spannend en dan moest ik een hele dag wachten tot er nog een hoofdstuk kwam.
    Maar je schrijft ook zo amaZayn, toen je die scene schreef met Niall die -die enge man vermoordde en ze bij de politieburau kwamen dacht ik al: damn ze kan goed schrijven. Ook is het leuke aan jou verhaal dat je zo'n geweldige humor hebt :) en ik ben zoo blij dat je een vervolg gaat maken.
    Sorry met mn mobiel getypt dus er kunnen fouten in zitten...
    Maar zoals ik al zei. Je schrijft fabuLouis ;p en nu over dit stukje: Liaaan mag niet doood, nee ookal heeft hij Jill bedrogen hij mag niet dood. Nee. Dat mag niet. En jij moet naar mij luisteren omdat ik je allberbeste lezeres ben, jahhaha grapje. Maar laat hem alsjbliefd niet dood gaan. Please ....
    Oke, ik stop met schrijven en moet gaan slapen want ik moet morgen om 06:00 :( op .
    Au revoir, en schrijf snel verdeeeeheeeer

    1 decennium geleden
  • ElisePayne

    Oh wee als Liam dood gaat!! dan stop ik met lezen!! :o <3

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Omf***g!! Liam mag niet dood, he really loves her, Verder(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • Crabstickz

    OMFG!! LIAM!!! serieus!! als je nu dood gaat word ik heel boos en verdrietig!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen