Foto bij Sixteen || Jade Serena Morrison

Omdat ik gister te laat was met het activeren van een nieuw hoofdstuk, en ik dit niet erg netjes van mezelf vond. (ook al was het 1 uur later dan de dag zelf xd.) Heb ik besloten vandaag nog een hoofdstukje te activeren.
I hope you can forgive me, muhahaha. Maar ik was weg, had een meidenavond met twee vriendinnen enzo - dus ik heb mezelf niet eens in de top stories gezien, helaas haha xd.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • Picturesque

    Louis and Liam are gonna marry with their girlfriends, so only Zayn and Niall are left. But Zayn will marry Harry because they're perfect together. Then there's only Niall left, but he'll marry Vivian. I think I'm gonna go for the cats. Yup, cats are nice.
    Great chapter babe, loved it.

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Dat is wel moeilijk. Ik zou Harry kiezen maar dat mag niet dus kies ik ... Zayn!

    Geweldige story!(H)

    1 decennium geleden
  • Quies

    Goed hoofdstukje!

    1 decennium geleden
  • Dreamful

    Hmm, I'd have... NIAALLLLERRR<333'
    Serieus, we gaan later trouwen ya know. Ik heb hem alleen nog niet ontmoet om hem dat te vertellen... Komt nog wel, altijd positief blijven.
    Nope, ik spoor niet - dus laat ik het hier maar op houden: op naar het volgende hoofdstuk!

    1 decennium geleden
  • Magique

    Ik weet echt niet voor wie ik zou kiezen. Ze zijn allemaal gewoonweg zo perfect. <3 snel verder xox.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen