Foto bij 20. What Do You Want From Me?

Het weekend ging als een rap voorbij, het meeste van mijn vrije tijd besteedde ik aan slapen en rouwen, heel cliché allemaal. Het zat me echt allemaal dwars, Harry, Sapphire en op een één of andere manier Louis ook. Het was alsof hij verwachtte dat ik Zaterdag meer aan hem zou vertellen, ik maakte me een beetje zorgen. Een diepe zucht gleed langs mijn lippen. Ik probeerde te slikken, maar dat ging moeizaam door de hevige keelpijn die ik op het moment had. Dat komt vast door de wateraanval die ik van de jongens had gekregen. Voor de laatste keer vandaag haalde ik een hand door mijn haar. Ik tilde mijn zware tas op en gooide hem over mijn schouder. Ik verliet mijn kamer om de trap af te lopen, waarna ik midden in de hal terecht kwam. ''Mam, ik ga al!'' Riep ik terwijl ik de voordeur opende en naar buiten liep, richting school. Ik had nog ongeveer een half uur om naar school te lopen. Onderweg kwam ik Heather tegen, zo snel als ik kon rende ik naar haar toe. Ik begroette haar vrolijk en drukte een kus op haar wang. ''Fijn weekend gehad?'' Vroeg ik met volle enthousiasme, wat ik beter niet had kunnen doen. Heather's vrolijke uitdrukking veranderde al snel in een trieste. ''Het spijt me, ik had er niet over moeten beginnen.'' Verontschuldigde ik me. ''Goed gedaan Ams, héél slim van je!'' Mompelde ik op een boze toon stil in mezelf. Op school stond ik ook wel bekend als het meisje dat soms dingen doet voordat ze erover nadacht, dat levert slimme acties op, not. Mijn blik gleed weer naar Heather, die al wat vrolijker keek. ''Vandaag gaan we met de klas afscheid nemen.'' Zuchtte ze. Ik keek haar fronsend aan. ''Hoe bedoel je? Van Sapph?'' Heather knikte moeilijk en staarde naar de stenen ondergrond. Ik beet even op mijn lip, daar wist ik niks van. Ik besloot om even niks te zeggen en alleen maar voor me uit te staren. In de verte zag ik het schoolgebouw al staan, groot met witte tinten. ''Heb jij nog iets leuks gedaan in het weekend?'' Vroeg ik aan haar met een nadruk op leuks. Ze haalde haar schouders op. ''Het is maar wat je leuk noemt.'' Mompelde ze. Ik beet op mijn lip, niks leuks gedaan dus. ''En jij?'' Vroeg ze uit het niets, wat me toch wel wat verbaasde. Ik haalde mijn schouders op. ''Als je bedoeld dat mijn hart is gebroken en ik kleddernat was, dan was het inderdaad héél leuk.'' Zei ik met een opgezette glimlach. Heather lachte even wat me al stukken vrolijker maakte. ''Ik ben blij dat je weer lacht.'' Zei ik met een glimlach, die deze keer wel echt was. Heather glimlachte terug. ''We komen er samen wel doorheen Heath, dat beloof ik je.'' Fluisterde ik zacht terwijl ik mijn handen in mijn zakken verstopte en met kleine passen richting het gebouw liep, al heb ik geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

Weer leuke/lieve reacties! Jeey! :-D Sorry voor het saaie stukje, maar ik wou nog steeds iets posten..

Reageer (9)

  • Bewared

    new abo xx

    1 decennium geleden
  • DREAMBIGx

    aaaah, zo zielig voor ze :(.
    je schrijft goed, snel verder !

    1 decennium geleden
  • Romyy43

    Egt zielig voor die 2 meisjes !!! (H)
    dit verhaal is egt cooll!!

    1 decennium geleden
  • bieberin

    is niet saai!
    en ik kan niet geloven dat ze zo vrolijk is, maar ja...
    zulke mensen heb je ook hè?

    1 decennium geleden
  • nonanie

    haha volgens mij ben ik ook zo, dat ik niet eerst nadenk voordat ik wat doe.. weeeer mooi geschreven :) verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen