Foto bij *288* You make me fall in love.

*Deel 288...<3
Mensen, ik heb een vraagje aan jullie. Ik wil weer verdergaan met mijn story; My life in this horrible house. Zoals jullie weten schrijf ik dit verhaal in de verleden tijd, en die in de tegenwoordige tijd. Nu wil ik graag weten wat jullie persoonlijk fijner vinden lezen. Dus willen jullie het in een reactie zetten, zodat ik kan kiezen of ik het gewoon in de tegenwoordige tijd daar laat staan, of omzet naar de verledentijd.
Alvast bedankt ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • weneverdie

    leuk! ;D

    & het maakt niet uit welke tijd ;D

    1 decennium geleden
  • glenda

    OMG wow!:O zo mooi geschreven.

    even over de vraag:mij maakt het niet uit of het verleden tijd of tegenwoordige tijd is.
    het leest allebij even fijn.
    dus je moet het zelf maar weten.:)

    snel weiter!!??(A)

    xx.

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    super:D
    je moet zelf maar kieze;) ik schrijf zelf in verlede... omdat het makkelijker schrijft vind ik, maar als jij het fijner vind om in tegenwoordige tijd te schrijven dan moet je da doen;)

    weiterrrr

    xxx

    1 decennium geleden
  • Sensitive

    Wauw!:O
    heb je verhaal al een tijdje gevolgd en besloot maar eens te reageren (A)
    Maar echt super mooi!

    snel verder, en je vraag; het maakt me ook niet echt uit ;)

    xx

    1 decennium geleden
  • Reticent

    Awh, super <3
    Ga je weer snel verder? [á]
    En over je vraag: Ik vind verleden en tegenwoordige tijd evenfijn lezen, dus je moet het zelf maar weten =)

    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen