2.4
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Aaawhh echt zo sweet!
1 decennium geledenDat verhaal is ook anders dan andere en dat is gewoon super leuk.
Hihi
Kisses,
Justin is super sweet,
1 decennium geledenOver hoe hij Roxy zo goed begrijpt, want ja ze moet alles nog leren enzo, dus dan is het echt sweet van hem hoe geduldig hij is met haar, en hoe lief hij altijd reageert !!!
OMG, ik wil ook zo'n vriendje hé ! ;P
Misschien kan ik wel ruilen met Roxy
Snel verder pleas
*oké, geeft kudo en kijkt dan met puppyoogjes" 'zou je alsjeblieft nog een stukje willen postten ?!' <--- ja, dat zeg ik met puppyoogjes, so ik ben irresistible!!!
Als we nog een stukje krijgen hé, dan geef ik je een puddingbroodje !!!
Die zijn echt heerlijk
Ik had er gistere een, en toen had ik hem laten vallen :'(
Dus ik kocht een andere, maar het voelde niet goed.
Hij was gewoon dood, en meteen daarna ga ik al vreemd.
Foei, ik ben echt gemeen hé x'd
En ik heb 'm niet eens begraven hé,
Dus als we nog een deeltje krijgen heel je m'n gebroken hart !!!
En zo niet... Dan sterf ik langzaam en pijnlijk aan een gebroken hart.
(OMG, ik heb je net bedreigd !!! xd)
Maar back to the point:
SNEL VERDER
SNEL VERDER
SNEL VERDER
SNEL VERDER
SNEL VERDER
SNEL VERDER
SNEL VERDER
SNEL VERDER
SNEL VERDER
SNEL VERDER
SNEL VERDER
SNEL VERDER
Ik vind m'n reactie best wel lang hoor !!!
Deeltjewaardig ?!
Awwh
1 decennium geledenAaaawh, Justin is zo lief
1 decennium geledenOke de meeste maken het af haha naar Hey
1 decennium geleden