Foto bij 3

Zayn Malik
De dagen die volgde waren best vreemd. Ik had besloten om niall te gaan negeren, omdat ik me er ongemakkelijk bij voelde, maar hijzelf had blijkbaar besloten dat niet te doen.
Hij deed gewoon net als altijd. Alsof er niks gebeurd was, terwijl dat wel degelijk het geval was!
Tenminste, bij mij dan.
Ik wist niet of hij me ook had willen zoenen,én..eigenlijk of ík dat wel gewild had. Het was vast een opwelling ofzo.
Het had gewoon niks te betekenen.
"Zayn? Ook een broodje?"ik draai me om en zie Niall bij het eten staan. Hij wijst met zijn vinger naar een bak vol croissantjes en petit pains. "ehm, ja lekker."roep ik terug en richt me dan weer op de jongens, die bij me aan de tafel zitten.
"ik ga ook even eten halen." zegt Harry en Louis staat met hem op.
Als ze zijn opgestaan zie ik dat ook Liam zijn stoel naar achteren schuift. "gaat het wel zayn?" hij wrijft even over mijn schouder en ik bijt op mijn lip."eh, ja, moe."
ik wist even niks beters te verzinnen.
"ah, oke, kan ik begrijpen. Je ging ook pas laat naar bed gisteren."
Ik knik even en tover een lachje.
Dan loopt ie weg, richting het eten.
Ik moest even met Niall alleen praten en aangezien ik wist dat hij nu met zijn dienblad naar onze tafel liep besloot ik nog even te blijven zitten.
De ier zet een dienblad voor mij neer en een ander tegenover me.
"hier, ik dacht, neem je meteen wat mee." hij lacht vriendelijk en ik voel dat ik begin te blozen.
"bedankt," stotter ik."wat lief."
Hij knipoogt naar me en even lijkt het alsof hij....
"niall."zeg ik dan en leg mijn broodje weer neer.
De blonde jongen heeft op dat moment zijn mond vol."mmm ja"
ik zucht even en met mijn wisvinger teken ik cirkeltjes op de tafel."over die avond op het balkon..."
Ik zie even een geschrokken blik in zijn ogen en hij neemt een slok van zijn jus.
"ik voelde me nog al ongemakkelijk en ik vroeg me af of jij en ik misschien...."
"hahahah, Zayn,"Niall barst in lachen uit en houdt me zijn telefoon voor."check dit!"
Even weet ik niks te zeggen. Had hij úberhaupt wel naar me geluisterd?
Ik kijk even niet begrijpend naar de foto die hij me voorhoudt. "eh ja." zeg ik verward."maar..."
Even gauw voel ik Nialls hand op de mijne, dan trekt hij hem gauw weg."er is niks gebeurd zayn. Dus sta er niet zo bij stil."
Hij kijkt me serieus aan en neemt dan weer een hap van zijn broodje. Totaal niet geinteresseert in waar het nou over ging.
"w-wat..." mompel ik maar zie dan dat Louis terug komt.
"niks Zayn"bijt Niall me nog even toe."niks."
waarna hij zijn broodje opeet.
"zoooo, ik sterf."Louis komt naast mij zitten en zet zijn dienblad met een klap op de tafel."smakelijk"





16.30, @ backstage
"jullie moeten op over een half uur, dus ik stel voor dat ik jullie hier weer tref over een kwartier." onze manager grijnst even."hou jullie aan de tijd,. we willen de fans niet laten wachten."
Harry friemelend aan louis' haar grinnikt."net alsof ik ooooit te laat ben."
Dan laat hij ons alleen in de kleedkamer.
"ehm, lads, ik ben even buiten,"ik hou de sigaret voor me en bloos even.
Ik wist dat ik moest stoppen met roken. Dat moest gewoon.
"yeah, sure." Liam grist zijn telefoon uit zijn zak en loopt naar een hoekje van de kamer, terwijl ik naar buiten loop. Nog voor dat ik de deur achter me dicht heb gegooid, zie ik dat niall hem tegenhoudt.
"ehm, ik kom even mee naar buiten."zegt hij.
Ik reageer niet. Ik was best kwaad om zijn reactie van vanmorgen bij het ontbijt.
"je doet maar." ik steek de sigaret aan en neem een trek. Daarna loop ik over het terrein. We moesten optreden in een of andere tent, dus veel luxe was het niet.
Onze kleedkamer was een soort bunker, maar goed. we konden niet altijd geweldige ruime kamers hebben.
Ik merk dat ik eeen plas met water stap en even vloek ik."great." sis ik en loop door. De rook van mijn sigaret verspreidt zich.
"zayn, ik wilde eigenlijk even met je praten." ik voel een lichte aanraking van achter en draai me abrupt om."oh, nou vanmorgen leek het er anders niet op." sis ik.
"wie zegt dat ik daarover wilde praten??! én er is zowieso niks gebeurd." niall wrijft even over zijn hoofd.
Ik zucht."oh,waar wilde je dan wel over praten?!"
"Zayn, doe niet zo geprikkeld." zegt hij en wilt mijn hand pakken.
Ik trek hem weg voordat hij me kan aanraken."waar wilde je dan over praten? Je wilde het hebben over die avond he? "
"z-zayn..."
"ik ben niet dom Niall. JIj vond het even vervelend als ik." mijn stem is nu wat rustiger en Niall staat niets zeggend voor me.
"oke dan."hij zucht even."ik wilde het er wél over hebben."
Ik kijk op en voel een druppel op mijn schouder. Toch maakt het me niks uit.
Ik was met Niall en al klonk het raar, dat leek een hoop goed te maken...
Ik voel mijn hand trillen en ik mijn sigaret vallen op de grond. Met mijn rechtervoet trap ik hem kapot.
"ja." zeg ik even vragend.
"nou..ik vroeg me af of jij..."even hakkelt hij."w-wilde jij..."
Ik trek mijn wenkbrauwen op.
"w-wilde je me zoenen?"
Ik zie in zijn ogen dat hij blij is dat de vraag er eindelijk uit is,ik kende niall goed genoeg te weten dat hij er mee zat.
Nu kwam het volgende probleem. Wat ging ik antwoorden?!
Ik wist het zelf nauwelijks.
"ehm nou..."zeg ik dan."ik weet het niet."
"maar we stonden zo dicht bij elkaar...en..."niall begint te vertellen maar ik leg mijn vinger op zijn mond.
'niall, ik weet het niet oke? Ik vond het zelf ook raar. Ik weet het echt niet."Mijn stem slaat over.
Niall ziet dat tranen in mijn ogen opwellen en hij pakt mijn hand.
Onze vingers verstrengelen.
"hey, het is niet erg. Het maakte me niks uit." hij trekt me naar zich toe en slaat zijn armen om me heen.
Even voel ik zijn lichaamswarmte en het lijkt alsof ik al die regen helemaal niet meer voel. Ik adem in. Dit gevoel, dit wilde ik altijd hebben. Ik voel dat Nialls handen over mijn rug strelen en ik krijg er rillingen van. Góede rillingen.
Dan laten we elkaar langzaam los, zonder een stap achteruit te doen.
Ik kijk de blonde ier in zijn ogen en even voel ik precies hetzelfde als die avond op het balkon. Sterker nog , ik wist wat het betekende.
"Ik wil je Niall."zeg ik dan in een vlugge adem. "ik wil je."
Niall heeft het eerst niet in de gaten en kijkt dan geschrokken op."w-wat?"
"Ik wil je" herhaal ik. Het maakt me even niks uit wat anderen denken.
Ik doe een stap naar voren en wil hem naar me toe trekken als ik plots onderbroken word.
"oh hier zijn jullie." ik draai me om en zie dat Liam ons vreemd aankijkt."ehmm, stoor ik?" hij word rood en ik zie dat Niall vlug naar hem toe loopt.
"het kwartier is om."
ik blijf staan, trillend terwijl Niall met Liam meeloopt naar binnen.
Ik zie aan de manier van lopen dat NIall erg geschrokken is.
Oh..
wat had ik gedaan?
Wat had ik gezegd?
Even weet ik niet eens meeer of het wel klopte.
Had ik gezegd dat ik hem wilde?
Mijn handen trillen nog steeds en dat komt dat gevoel van verlangen weer.
Het klopte.
Ik vond Niall niet gewoon leuk.
Ik wilde hem.
In mijn hoofd spelen de woorden zich af.'Ik ben verliefd op hem. Smoor.'

Reageer (6)

  • oordopje

    Zo mooi geschreven

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen