Foto bij 18. Keep Calm And Love Me.

Nadat ik de kaart in mijn kamer had opgeborgen en een speciaal plekje voor Sapphire had gemaakt, bleef ik even staan terwijl ik naar haar mooie, glanzende foto keek. Sapphire kende ik langer dan Heather en Kelsey, ze was dus als een zus voor me, ze hielp me altijd. Ik perste mijn lippen op elkaar terwijl ik mijn ogen sloot. ''Hallo ik ben Sapphire, en jij?'' Vroeg een nog jonge Sapphire, nog altijd lief zoals altijd en zo vriendelijk tegen iedereen die ze tegen kwam. ''Amelie.'' Antwoordde ik, meteen op dat moment wist ik dat we een speciale band hadden, die niet iedereen zou hebben. Sinds de eerste dag dat ik haar zag was net zoals iemand haar zus was verloren en nu weer terug had gevonden. Langzaam opende ik mijn ogen weer, zo kon ik mijn hele weekend niet besteden. Ik verliet mijn kamer en liep de trap af, waarnaar ik het huis verliet en ik uiteindelijk buiten stond. In de verte zag ik een blonde jongen lopen die me wel heel erg bekend voor kwam, het was Niall. Ik wist niet hoe snel ik naar hem toe moest rennen. ''Niall wacht!'' Riep ik terwijl ik naar hem toe rende. Hijgend kwam ik aan, ik moest echt iets aan mijn conditie doen. Ik keek hem met een vriendelijke glimlach aan. ''Zou ik mee mogen lopen? Ik heb nu even geen behoefte aan Heather en Kelsey.'' Zei ik zacht. Hij keek me verward aan. ''En Sapphire dan?'' Tranen vulden mijn ogen weer wanneer ik haar naam hoorde. ''Heb je het nog niet gehoord?'' Mompelde ik zacht terwijl ik mijn ogen neersloeg. ''Wat zou ik moeten horen dan?'' Hij haalde zijn schouders op terwijl hij me aandachtig aankeek. ''Sapphire, ze is er niet meer.'' Stotterde ik. Ik voelde een traan over mijn wang rollen en keek hem langzaam weer aan. ''Am, het spijt me.'' Zei hij zacht terwijl hij mijn traan weg veegde. ''Dat wist ik niet.'' Zei hij nog zachter dan daarnet. Ik beet op mijn lip terwijl ik even slikte. ''Het maakt niet uit, het is alleen heel moeilijk voor me.'' Zei ik zacht terwijl ik mezelf herstelde en hem met een zwakke glimlach aankeek. ''Maar kunnen we nu ergens anders over beginnen?'' Niall knikte. ''Heb je zin om met mij naar huis te gaan? De anderen zijn daar ook.'' Stelde hij voor. Ik knikte langzaam en liep samen met Niall naar zijn huidige woonplek. Nadat we waren aangekomen bij het huis opende Niall de voordeur en liep naar binnen. Ik volgde Niall en kwam uiteindelijk in de woonkamer terecht. Louis, Liam en Zayn begroetten me, Harry was nergens te bekennen. ''Heb je dorst?'' Vroeg Louis die me met een vriendelijke grijns aan bleef kijken. Ik kende Louis nog maar net, maar hij was als een broer voor me, als een beste vriend. ''Graag.'' Antwoordde ik. Louis verliet de woonkamer om naar de keuken te lopen, en daar wat drinken voor me in te schenken. Net nadat Louis de woonkamer weer in kwam lopen, kwam Harry de woonkamer ook binnen. ''Guess who has a girlfriend?'' De jongens begonnen te joelen terwijl ik hem met een zwakke glimlach aan bleef kijken.

Reageer (8)

  • Tomlinsbear

    Guess who lost her friend?

    7 jaar geleden
  • Chuks

    ahhwhwwww nieuweee aboooo!! je storyy is leeeukk!!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Riyria

    Omg, wat zielig voor Amelie!!
    Je schrijft erg mooi btw.
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • xmustachex

    harry moet ff wakker worden ofzo. amelie is beter!:)
    snel verder! xxx

    1 decennium geleden
  • xmajorie

    seriously? harry gaat nu zeker met die caroline?!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen