Foto bij 015.

Mabel Johanson

Hij moet wel met iets heel goed komen om het goed te maken! Volgens mij ben ik nog nooit zo boos op iemand geweest! Geïrriteerd liep ik toen maar richting Zayn en Niall. Gelukkig vroegen ze niet wat er was en kreeg ik gelijk een hotdog toegestoken van Niall. Serieus die gast weet precies wat je nodig hebt als je boos bent. Zayn kwam naar me toe: 'I know what you're going through right now honey' en ondertussen sloeg hij vriendschappelijk een arm om me heen. 'Thanks Zayn' zei ik een beetje verlegen en ik gaf hem even een knipoog. Niall propte gauw nog wat hotdogs in zijn mond toen hij merkte dat we richting de ijskraam liepen. Toen Zayn me weer had losgelaten bleef ik even staan om te genieten van de omgeving. Tot opeens iemand mij vastpakte, het was Harry. 'Leave me alone Harry!' en ik probeerde me los te rukken, maar hij liet me niet zomaar gaan.'Mabel wait!'.

Liam Payne
Wat een sukkel ben ik ook! Toen ik Mabel tegen was gekomen was ik Liz gelijk vergeten!Ik schaam me nu zo erg en ik weet echt niet hoe ik het ooit goed kan maken... Misschien een tripje naar Parijs?Nee, dat kan ik beter niet doen, want dan gaat ze toch niet mee. Anders vraag ik de jongens wel om hulp, want ik heb nog wel een ander idee maar dat kan ik niet alleen doen. Alhoewel eigenlijk is het Harry's idee... Maar nu eerst eens kijken of Mabel ons,mij, ooit nog wilt zien en of ze nog terug wil met ons naar onze villa. Ik vraag Harry wel of hij haar mee wilt nemen met de metro. Ik draai me om en zie Mabel lachend bij Niall en Zayn staan. Ik ben zo blij met die gasten! Voordat ik meedeed aan x-factor had ik nog nooit zo'n sterke vriendschapsband met iemand gehad en in één klap had ik gewoon 4 allerbeste vrienden!Terwijl ik hier nog over aan het nadenken was voelde ik opeens een klap op mijn schouder. 'So misterIscrewitallup, how's it going?'. De persoon draaide zich om en kwam voor me staan. Het was Louis en hij had een grijns op zijn gezicht van hier tot tokio. 'Lou,you could just ask it like a normal person you know'. En ik keen hem doordringend aan. 'Sorry dude, but tell me what did you do?'. Ik begon aan mijn verhaal: 'Well...'

Reageer (3)

  • Valverde

    KUDOOO

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Haat die Liz zo erg, SDGFGhfthyd. Niemand komt aan Louis!

    1 decennium geleden
  • ZiLeia

    well i screwed it up with Mabel
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen