Foto bij 3// Fial

Sorry dat ik gesteren niets heb geüpload.. maar dan vandaag maar twee hooftstukjes (H)

Na nog een kwartier in het autobusje hebben gezeten, komen jullie eindelijk aan bij Harry's en Louis's huis. Liam stapt als eerste uit dan jij, Louis Niall, Harry die Emma uit het autobusje tilt, dan Quirine en als laast Zayn. Harry loopt Hand in Hand met Emma naar de deur, Harry maakt de deur open en lopen dan samen als eerste naar binnen. "Owh, wacht! Ik had me voorgenamen langs Danilële te gaan." zegt Liam spijtig: "sorry.." "oke! dan we wel met z'n zevenen zeven minutes in heaven doen!"zegt Louis vrolijk. "huh? sinds waneer gaan we dat doen?"vraagt Niall. "The ggge! Niall!" zeggen Louis en Zayn tegelijk. "Dat gaan we doen. dat bedacht ik net."voegt Louis er nog achteraan. "Owhh... Haha." Zegt Niall een beetje beschaamt. "En sids Emma, Quirien en ... en.." zegt Zayn. "Lilly."voeg je toe."en Lilly er zijn." zegt Zayn dan nog snel. "Mmmm, Lilly mooie naam."zegt Niall en je glimlacht naar hem. "Zo'n mooie naam past goed bij je mooie ogen." zegt Louis dan lief. Je bloost even en zegt dan lief:"Ahh dankje!" "Oke genoeg geslijmt!"zegt Zayn dan droog en loopt dan met Quirine en Niall vlak achter zich aan naar binnen. Terwel jij en Louis nog even verbaast blijven staan van Zayn plotsingen reactie. Maar jullie gaan toch maar ook naar binnen, Louis doet achter jou de deur dicht en jij loopt gewoon door en in de keuken terecht komt. Eb daar is niemand... Faal! "Lilly? Is de keuken boeient?" vraag Louis achter je. "Uhmm.. Ja, Heel mooi!" zeg je toch iets te onentosiast."Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!" horen jullie Zaym, Quirine, Emma, Harry en Niall lachen. Je kijkt een beetje verbaast richting de woonkamer en moet dan ook zelf lachen "Oke komje mee naar de woonkamer?" Vraagt louis, je knikt en loopt dan achter Louis aan de woonkamer in. "Zo waar moesten de mensjes hierzo om lachen? vraag je tewel je naast Niall op de bank gaat zitten en Louis naast jou op de bank gaat zitten. "Zo oke, Wie wilt er eerst?" vraagt harry hoopvol. "Quirine!"roepen jij en Emma tegelijk en je staat op trekt Quirine mee naar de keuken, houd je handen voor haar oren en wacht tot de jongens klaar zijn. "oke kom maar!" roept Harry. Jullie lopen weer terug de woonkaer binnen en er liggen 4 dingen op de salontafel: een oorbel, een taddybear, een pluk haar en een cupcakeje. Quirine zucht en pakt dan de oorbel. Zayn glimlacht en loopt samen met Qurine naar boven. "AUHHHHHHHHHWWW!"schreeuwt Louis:"Dat deed pijn Harry!" en Louis wrijft pijnlijk over zijn hooft. Harry, Emma en Niall moeten daarom lachen. "heb ik wat gemist?"vraag je arselent of je het wel wilt weten. "Ja, Harry heeft dat plukje haar(hij wijst naar het plukje haar op de salontafel) uit mijn hooft getrokken! Nu... Nu..."Louis komt niet verder want hij moet -NEP- huilen. Niall moet nu nog harder lachen en jij ook wel. 'Nu gaan jullie me ook nog eens uitlachen!"zegt Louis -NEP- boos. "Ahhhh. zilige Louis."zegt je met een troostende stem en een liefkozende en troostende schouwderklopje. "En trouwns Louis, Zo nephuil je." zeg je terwel er echte tranen uit je ogen lopen. "WOoooowh! dat kan jij goed!" zeggen Harry, Niall en Louis tegelijk. Je grijnst. "Ja klopt... Word best irritand eigenlijk..." zegt Emma lichtelijk geirriteerd. Nu gijns jenog breeder naar Emma en je wibelt even met je wenkbrouwen. "Wahahaha!"Niall ligt weer helemaal dubbel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen