Foto bij 2//In the car with Snorrie

Sorry, en ik weet het er moet ft. staan en niet tf.
en even voor de gene die het niet leuk vinden dat het de 'homo-achtige jongen' is lees maar gewoon door je komt er wel achter wat ze precies dacht...

De auto begint te rijden nadat de blonde jongen de schuifdeur dicht heeft gedaan. Jij en Emma kijken boos naar de Homo-achtige jongen en Quirine begint opeens te lachen. "Wat? Wat is er?"Vraagt dehomo-achtige jongen,"Is er iets met mijn haar?"voegt hij er nog nep-panikerig aan toe, waar jij om moet lachen. "Nou zeg! Lach je me nu ook nog eens uit?!"zegt hij nep-verontwaardigd, waar jij alleen maar harder om moet lachen. "Haha-ja-haha-je haar-hahaha-ziet-hahaha-er niet-haha-uit!-hahah"zeg je lachend. De homo-achtige jongen kijkt je nu nog verontwaadigder aan.
Na 1 minuut lang samen met Qurine, Emma, de blonde jongen en de schattigeleukkrullentjshaarige jongen gelachen te hebben is het eindelijk even stil."AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!"schreeuw de Homo-achtige jongen opeens uit het niets. Quirine & Emma schrikken zich half dood en jij moet er alleen maar van lachen samen met de Blonde jongen. De homo-achtige jongen lijkt het leuk te vinden dat je om hem lacht en glimlacht naar je.
De auto stopt, jij vliegt naar voren(omdat je je gordel vergeten was om te doen), je beland half op de Blonde jangen z'n schoot en zelf schiet je in de lach, samen met de rest(behalve de blonde jongen, hij bloost alleen maar maar daarna moet hij ook lachen). Je kijkt omhoog als je eindelijk bent uitgelachen, de blonde jongen kijkt toch een beetje geschokt en vraagt tegelijk met de homo-achtige jongen:"Gaat het?" "Uhh, ja duh ze moets lachen." zegt Quirine droog. "Nou weetje, eigenlijk doet mijn pink wel pijn." zeg je met een grijns. "Kom maar hier." zegt de homo-achtige terwel hij naast zich op de bank klopt. je gaat naast hem zitten."Mag ik je pink?" vraagt de homo-achtige jongen. "Waarom? ben je een Wonder doktor?" hij knikt, En jij moet daar om lachen en steekt je hand met je pind naar voren naar hem toe. De homo-achtige jongen pakt je hand en geeft een kusje op je pink. Precies op dat moment gaat de schruifdeur open en je ziet nog twee jongens staan. "Nog meer jongens?" Zeg je vol -Nep- Verbazing,"dat gaat noooooit passen!" De twee jongens schrikken zich half dood omdat je dat zojuist had geschreeuwt, maar stappen toch maar in. De lichte jongen gaat naast jou zitten en de donkere naast Quirine aan de kant van het raam. "Nieuwe Vrindin Louis?" vraagt de donkere jongen aan de homo-achtige jongen (die jij nu eigenlijk helemaal niet meer Homo-achtig vind, maar gewoon cool) terwel hij naar jou knikt. "Ah, hij heet dus Louis." zeg je droog. "Leuke vrindin, ze weet niet eens je naam." zegt de lichte jongen. "Nou weetje."zeg jij maar je word onderbroken door Louis: "Nee." Je kijkt even naar Louis en gaat dan gewoon weer verder:"Ik heb geen iedee hoe jullie heten, behave Quirine & Emma dan. en nu ook Louis." "uhh, Nou ik ben Niall, hij is Harry (hij knikt naar de schattigeleukkrullentjeshaarige jongen, en hij glimlacht naar je.), hij is zayn(hij knikt naar de donkere jongen, die een kleine zwaai beweging maakt) en hij is Liam ( hij knikt naar de lichte jongen, die dan ook even naar je glimlacht)"zegt de Blonde jongen. Opeens zie je een hand vlak voor je ogen van boven naar beneden, van boven naar beneden, boven beneden boven beneden. Je pakt Louis hand vast zodat hij er mee ophoud en je verluisterd in zijn oor:"Dat moet je bij Emma doen, schrikt zich te pletter." Louis grijnst en knikt dan. Louis zwaait met zijn zijn hand voor Emma's ogen, en je hebt gelijk Emma schrikt zich rot en daar moeten jij en Louis om lachen."Hée dat is niet aardig!" zegt Harry en slaat Louis vol in zijn gezicht waar jij om moet lachen. "Dankje Harry."zegt Emma lief. Harry glimlacht naar Emma en zij Glimlacht terug. "Oehhh! Harry and Emma sitting on a tree K I S S I N G!" zingen jij en Louis tegelijk. "Heeeé!" zegt Emma die een beetje bloost. "Louis?" vraagt Harry. "Ja." zegt Louis droog. "Wil jij met mij ruilen van plaats?" "Neee", Zegt Louis, "Dat wil ik niet." "En waarschijnlijk al helemaal niet omdat je hem net vol in zijn gezicht sloeg." Vul je Louis aan. "Precies!"Zegt louis met een glimlach naar jou."En, omdat jullie dan waaarscheinlijk gaan zoenen!"vult Louis nog plagerig aan. "Oke dan niet." zegt Harry met een grote grijns. Harry maakt zijn gordel los, staat op, loopt naar Emma, Geeft haar een kus op haar mond, tekt haar voorzichtig van haar plaats (nadat hij haar gordel los doet), gaat dan zelf op haar plaats zitten en trekt vervolgens Emma op zijn schoot. Jij en Louis keken Geamuzeerd toe naar wat harry zojust deed. "Wat?" vraagt Harry aan jullie. "Nee, Niks"zeggen jullie dan tegelijk en meteen daarna liggen jullie daar dubbel om. Je buigt je naar voren van het lachen, maar valt dan om boven op Louis. "Zo! het gaat goed zeg! eerst Niall en nu Louis." Zegt Quirine nu ook lachend. "Ja, maar als je maar weet" zegt Harry,"èèn tegelijk!" zeggen Harry en Emma tegelijk. "Zo waar willen jullie heen?" vraag de enge kale man met de coole snor. "AAAHHHH!!" Schreeuw je omdat je hem niet aan zag komen en dus schrok. Iedereen moets om jou reactie lachen, zelf de enge man ( en dat vind je alleen maar enger). "Gewoon naar mijn en Louis huis." zegt Harry als hij is uitgelachen. De enge man knikt en doet de schuifdeur weer dicht, stapt weer in de auto (busje) en de auto (busje) begind weer te rijden. "Sorry hoor, maar ik vind die bodygard van jullie nogal eng..."zeg je verontschuldigend. "Weet je waarom hij zo eng is?" Vraagt Harry. "Nou?"vraag je nieuwschierig. "Om meisje die ons niet kennen afteschrikken."zegt hij plagerig, Iedereen moet er om lachen behave jij. "Huh?" zeg je tewel je Harry niet begrijpend aankijk waar iedereen nog harder om moeten lachen."Ooohhh! Zo!" en iedereen moet weer lachen."Zo die duurde lang.."Zegt Liam dan droog.

Reageer (1)

  • x1Dloverrx

    Leukk! <33 Iloveitt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen