Foto bij 1// The Beginning

Eerste echte hooftstuk

Het is een saaie mooie dag, Je loopt met je 2 beste Vriendeinnen door het park. Quirine en Emma (je 2 BFF's) gaan opeens uit het niets gillen, en aangezien jij in het midden loopt... "Ja, oke, Dat deed pijn. Gil nooit meer" Je kunt je zin niet een af maken of Emma gilt alweer. Je zucht en je mompelt:"Dat heeft dus geen zin om nog te zeggen..." En dan zie je de rede waarom Quiren en emma gilden, er waren drie jongens aan het voetballen, je erkende ze wel.. Je opeens uit je gedachte getrokken door een van de drie jongens die blijkbaar voor je is gaan staan, en hij zegt:"Zo jij was diep in gedachte," Je kijkt de jongen vraagent aan, hij heeft schattige leuke krullentjes. "Nou ga je mee?"vraagt hij. Je kinkt en zegt :"Alleen als Quirine en Emma ook mee gaan." Dan moeten de schattige-leukkrul-haarige jongen, Quirine en emma lachen. Je kijkt ze vraagent aan en zeggt dan:"Jullie gaan al mee hè?" Quirine knikt. "Mooizo, je gaat dus mee!" zegt de schattigeleukkrullentjeshaarige-jongen en dan loopt hij voor jullie uit naar de anderen twee jongens. De een vind je een beetje homo achtig uitzien maar ook weer niet en de andere is blond.. Ja meer kun je niet bedenken. de Blonde jongen maakt een gebaar naar de Schattigeleukkrullentjeshaarige-jongen en hij knikt als bevesteging. Jullie lopen naar een auto, dat eigenlijk meer op een busje lijkt.
De blonde jongen klopt op de deur en het raam gaat open. er verschijn een kale man met een SNOR. De blonde jongen verluisterd iets tegen hem, en hij knikt. Het raam gaat weer dicht en jij verluisterd tegen Emma:"Die man was eng, Maar hij heeft wel een coole snor!" Emma moet grinikken en jij ook. "Dat is een van onze Bodygards."zegt een grinnikende stem. je draait je om en je ziet dat de homo-achtige jongen met een grote grijns op zijn gezicht de schuifdeur open doet en laat Emma, Jou, Quirine, De schattigeleukkrullentjeshaarige-jongen en de blonde jongen voor hem instappen. Hij stap ook in, doet de schuifdeur dicht en propt zichzelf dan tussen jou en Emma.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen