Foto bij Two.

Hopelijk is dit een beter deeltje. Dit moest gebeuren, om nu het verhaal echt te laten beginnen. Als jullie actief reageren, schrijf ik weer een deeltje!
Thank loves for all the comments and abo's btw! <3
x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Tinaaax257

    omg jij schrijft zo freakin' spannend!!
    ik hoop dat je heel snel verder schrijft want ik hou zo erg van jouw verhaal, ik heb dan wel niet zo heel veel abo'nnomenten maar jouw verhaal is zeker weten een vn mijn lieveingsverhalen!!
    ik verveel me want ik ben met me broertje op de wii een spelletje aan het spelen maar hij speelt vals en hij kan niet tegen zijn verlies.
    Ik ging dus even kijken op me mail en ik ag dat er een mailtje was van Q, toen zag ik dat het van jouw verhaal was kreeg ik egt een big smile op mijn gezicht!xD
    dus ik zit menu te vervelen ddus ga ik hier een hele lange leveloze reactie schrijven...
    Ik hou heel erg veel van jouw verhaal!
    het heeft gelijk een pakkend begin en proloog, daar hou ik van sommige verhalen hebben van die hele lange prologen waar je niks van snapt...
    bij jou begint het tenminste gelijk spannend en leuk!
    en ik hou van Nirry's, heel erg, zoenzo bromances or more, zijn zoenzo leuk als Niall erinzit, hij is zoo schattig!
    Je schrijft in de tt dat is ook wel fijn, niet zo heel veel mensen doen dat...
    vt vind ik ook wel fijn maar ik vind tt toch iets fijner...
    *het valt me opeens op dat ik in mijn reactie heel veel ... neerzet
    en ik hou van verhalen met natuurrampen want dat is weer wat anders dan dat ze een vrienin krijge ofzowdan komt die vriendin in het ziekenhuis en dan gaat ze dood, of ze geneest en ze leven nog lang en gelukkig...
    ok, ik heb nog een vraagje en dan ga ik stoppen want anders komt er alleen nog maar onzinin deze reactie.
    hoe kwam je aan het idee voor dit geniale verhaal?
    xx
    :8

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen