VIJFTIEN.
geschreven met dit liedje op repeat, verklaart veel geloof ik.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
Ja Louis, ga verder met Hazza... En dump Nora Ze kan vast wel een ander zoeken. Of misschien gaat ze al wel vreemd!! Dat zou geweldig zijn Snel verder X
1 decennium geledenOh, oké, misschien was het daarnet een beetje te .. punt bij paal gereageerd. haha.
1 decennium geledenAnyways, ik vind Louis vervelend hier. Hij is super mega lief en teder en schattig bij Harry en nu gaat hij nog steeds teder doen en lief, maar hij zegt toch dat hij van Nora houdt? Hij is van twee walletjes aan het eten en Harry LIJDT eronder! Dat is onéérlijk, beseft hij dat niet?! Hij is eigenlijk kei grof, eigenlijk, vind ik, verdient hij inderdaad Harry niet! Niet op deze manier. Hij moet het dringend goedmaken of opzouten FOR EVA. (humor, haha!)
Harry verdient véél meer. Een bed om in te slapen, géén zetel, en liefde die hij verdient. Geen liefde omdat Louis even wat speelgoed wilt gebruiken en Harry wilt ook geen speeltje zijn, dat weten we allemaal. WAKE UP CALL PLEASE, FOR BOTH OF THEM.
Of Louis verlaat Harry met Nora. Of Harry verlaat Louis door Louis zijn stomme eigen fucking schuld.
My god, ik word zooooooo niet goed van Louis op het moment
1 decennium geledenACCEPTEER GEWOON DAT JE MEER VAN HARRY HOUD gvd en ja dat moest en omg, ik kan niet wachten tot het volgende deeltje.
Louis dump Nora gewoon Harry is toch veel leuker (:
1 decennium geledensnel verderr x
Hij houdt van Harry zeg ik je! HARRRRRRRRRY! (finger)
1 decennium geleden