Foto bij Prologue.

Jaimy Britt Fuentes.

Jaimy's POV, 26/1/2012

Het was zondag en vandaag zou mijn droom uitkomen want ik, Jaimy, en mijn beste vriendin Melissa gaan onze favoriete band ontmoeten. Ja, ik zie jullie al denken welke band dan, nou we gaan One Direction ontmoeten. Met een glimlach stond ik op en ik liep naar beneden. Al het hele gezin zat aan tafel maar zoals gewoonlijk was het akelig stil. Wonen bij mijn ouders is geen pret al zeg ik het zelf. Mijn ouders zijn allebei zakenmensen en daarom vliegen ze de hele wereld rond. Mijn zusje is geestelijk gehandicapt en mijn broer Lars zit bij de marine. Ik glimlach even en ik smeer m'n brood. Ik at het snel op en daarna liep ik de grote trap op. Ik pakte m'n kleding die ik gisteravond al had klaar gelegt. Ik nam een korte douche en ik föhnde mijn haar. Ik trok m'n kleding aan en ik deed wat make up op. Alleen wat mascara, oogpotlood en lipgloss. Tevreden keek ik naar de spiegel en ik kamde m'n krullende haar. Ik trok m'n sandalen aan met blauwe steentjes erop. Ik pakte mijn camera en mijn blackberry. Beneden hoorde ik Melissa al binnen komen. Ik begon zachtjes te lachen en ik liep naar beneden. Ik gaf haar een knuffel en we pakten onze fietsen. Onderweg naar de trein praatten we zoals gewoonlijk over One Direction. Toen we bij het treinstation aankwamen zette we rustig onze fietsen op slot en we liepen naarhet juiste perron. We gingen op een bankje zitten en toen de we in de trein zaten kletsen we over hoe lucky we wel niet waren met die meet&greet. Na een reis van 5 uur of meer kwamen we eindelijk in Londen aan. Ik begon breed te glimlachen en Melissa keek met grote ogen om dr heen. We volgden de route naar het concertgebouw en we gingen alvast vooraan staan. Ik keek Melissa met een brede glimlach aan. ''Mel, stel je eens voor. Als Zayn je straks ziet, hij valt als een blok voor je.'' Ik zei het op een typische Jaimy manier waardoor Melissa moest lachen. Melissa Eliss. Hét ideale vriendinnetje dacht ik altijd. Ze had het perfecte figuur en gewoon alles was leuk aan d'r. Maar ja, hopelijk vindt Harry dat ook van mij. Nadat het concert afgelopen was liepen we samen de bodyguard achterna, naar One Direction. Ik haalde diep adem en we liepen de kamer in. En daar zaten ze dan: Niall, Louis, Zayn, Harry, Liam. Melissa nam gelijk al het woord, wat ze trouwens altijd doet maar ik ben toch te verlegen voor dat. Stillentjes luisterde ik hoe ze met Zayn flirtte en opeens hoorde die prachtige hese stem naast me. Wat verschrikt en verlegen draaide ik me om. ''Don't be so shy, beautiful. What's your name?'' Harry vroeg het lief aan me en hij glimlachde een prachtige halve glimlach. Ik bloosde even en ik begon terug te glimlachen.''Jaimy. Jaimy Fuentes. Oh, I already know your name Harry but do you mind if I call you just Curly?'' Ik keek hem grijnzend aan en ik beet zacht op dr lip. ''Of course not, love.'' Volgde het antwoord van Harry. Dee vakantie zou echt perfect worden, dat wist ik zeker.

Reageer (6)

  • shanXhoran

    ohw i love it. nu al ;d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen