Foto bij Sexual Frustration 207.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • Zaynstagram

    And ohja, what the fuck dat huis is zoooo Ö Ik wil daar wonen :Y)

    1 decennium geleden
  • Zaynstagram

    Ik vind het zoals andere zeggen ook langdradig worden, je schrijft super en awesome daar niet van maar ik zou gewoon nog een paar hoofdstukken doen over hoe ze alles doet met Save My Body en shit en dan hun trouw er OBVIOUSLY nog in verwerken enz maar daarna mss gwn stoppen en een nieuwe story beginnen als je natuurlijk een idee hebt want ik lees jouw verhaal graag en mss een ander bandlid :Y) Ik wil niet wijsneuserig zijn, ik probeer gewoon te helpen. Je haar is inderdaad hééél mooi! En veel beterschap(flower)

    1 decennium geleden
  • StylesLoverr

    Snell verderrr!!!
    Echt super leuk verhaal :)(flower)

    1 decennium geleden
  • Boulahrouz

    anyway,
    graag verder <3

    1 decennium geleden
  • Boulahrouz

    het verhaal is echt hartstikke leuk.
    maar soms zijn dingen inderdaad echt gewoon makkelijk te raden,
    zoals dat van Juvat.
    maar ik wil wel graag dat je een part 2 maakt, en dan dat het begin daar happy is en daar weer beetje spanning en al.
    soms maken harry en amy het in één week 2x ruzie en daarna weer goed.
    en in een relatie heb je naja niet denk ik zovaak ruzie.
    maar het idee is echt orgineel en de dingen die erin worden verwerkt ook.
    maar idd, soms word het wat te langdradig.
    maar misschien ligt het niet aan jou, maar ook misschien omdat jij zelf het meeste schrijft en Seray niet zovaak. daar kan het ook aan liggen en dat je daarom alles maar snel schrijft of zo, omdat je anders geen tijd hebt omdat je zoveel moet schrijven? x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen