Foto bij 31.Kyara

Iedereen is nu met Alex naar het ziekenhuis en ik zit alleen thuis. Liam is vanmorgen zonder iets te zeggen weg gegaan. Ik pak de afstandsbediening en zet de tv aan. Ik pakte mijn telefoon en keek of ik een sms had. Niets. Ik probeerde me te concentreren op het programma over schildpadden maar het lukte niet echt. Misschien had het met de schildpadden te maken die me aan Liam deden denken. Dus ik pakt de afstandsbediening maar weer. Er was niets wat mijn gedachten kon afleiden. En programma over Lepels, een aantal Disney films en op MTV een documenteren over One Direction. Die jongen achtervolgde me gewoon. “Kyara” hoor ik ineens naast me. O ik was dus niet alleen. “Wat is er Saar?” vraag ik. “Zullen we Pocahontas kijken?” vraagt Saar. Ik kijk naar de tv en zie dat ik het programma over lepels bijna afgelopen is. “Is goed Saar” zeg ik en ga terug naar het kanaal. Ik loop even naar de keuken en pak een bakje nootjes. Ik zet het bakje op de tafel en kijk naar de film. “O, dit is mijn lievelingsfilm” hoor ik ineens een stem van uit de deuropening zeggen. Ik draai mijn hoofd en zie Liam in de deur opening staan. Hij lacht en loopt naar de bank toe. Hij gaat naast Saar zitten, en geeft me een kus. “Waar was je ?” vraag ik maar ik krijg geen antwoord. Dan trekt Saar aan mijn blazer, “Kyara je moet wel stil zijn ander kunnen Liam en ik de film niet volgen”. Ik glim lach en sta op. Ik loop naar boven. Ik loop mijn kamer binnen en open mijn kledingkast. Ik pak een van de hangertjes en trek het aan. Ik kijk in de spiegel. Dan loop ik weer naar beneden en zie dat de film bijna is afgelopen. Op eens gaat mijn telefoon. “Met Kyara” neem ik mijn telefoon op. “Ja Kyara met Lara, je moeder” hoor ik mijn moeder aan het andere kant van de lijn zeggen. “He mam hoe is het?” “wel goed schat. Maar je vader en ik vroegen ons af wanneer jij en je vriend, uh hoe heten hij ook alweer?” “Liam” zeg ik tegen mijn moeder. “Ja als Liam en jij weer eens een keertje langs komen” “Mam we hebben het heel druk op dit moment, en vooral Liam, we komen wel weer een keertje maar dat duurt wel nog even” “Ik goed schat zien we je over een paar weken” zegt mijn moeder en hangt weer op. Ik zucht. Waarom belt mijn moeder altijd op het verkeerde moment. “Kyara ga je mee naar de studio?” de stem van Saar haalt me uit mijn gedachten. Ik knik en loop naar de keuken. “Ik moet even nog wat eten” roep ik. Ik pak een boterham en een plakje kaas. In eens voel ik twee sterke armen om me heel. “Je ziet er mooi uit” fluistert Liam in mijn oor. Ik glim lach. “Waar was je nou?” vroeg ik. “Ik wilde eigenlijk weg gaan maar ik kon het niet” zeg Liam. Ik draai me om en geef Liam een zoen. “Zullen we morgen anders even naar Wolverhampton, naar je ouders en je vrienden daar?” vraag ik zacht. Liam knikt. Samen lopen we naar de gang waar Saar al klaar staat. “Jij eet snel” zegt ze. “Ik had echt meer zoon honger”zeg ik met een glimlach. Ik trek mijn jas aan en we lopen naar de auto van Zayn. Liam haalt de sleutel uit zijn jaszak en opent de deur. Ik ga met Saar achter in zitten en Liam start de auto. We rijden naar de studio. Onderweg kletst Saar gezellig met ons. Als we de studio binnen lopen zien we een meisje staan. Ze loopt naar ons toe. “Liala” zegt ze en steekt haar hand uit. “Kyara en dit is mijn vriendje Liam” zeg ik en schud haar hand. “Is dat jullie dochtertje?” vraagt ze en wijst naar Saar. “Nee, dat is het dochtertje van een vriendin van ons” zeg ik. Ik gebaar even naar Liam dat hij door moet lopen. “Maar wat doe jij hier eigenlijk?” vraag ik aan Liala. “John heeft me een contract aan geboden, ik ben zangeres” zeg ze. Ik knik even. “nou leuk met je kennis te hebben gemaakt” zegt Liala en loopt weg. ‘Bitch’ denk ik en loop in de richting van de opneem studio. Ik blijf even staan als ik Liam en Saar zie zingen. Dan loop ik naar binnen en ga achter de dashboard zitten waar je het geluid kan regelen. Ik luister naar Liam en Saar. Saar haar stem is mooi. Op eens stoppen ze. Ik opende mijn ogen en zie John en Liala staan. “Kyara, jou heb ik lang al niet meer gezien” zegt John en loopt naar me toe. “John” zeg ik en geef hem een hand. “Dit is Liala, een van mijn nieuwe uitdagingen” zegt John. “Ik heb al met haar gesproken” zeg ik koel. “EN wat vind je van de studio?” vraagt John die zich weer op Liala richt. Ik draai me weer om en loopt naar Liam en Saar toe. “Wie is dat?” vraagt Liam als ik bij hem ben. “Liala, een nieuwe zangeres. John heeft haar een contract aan geboden” zeg ik. Ik zie Liam naar haar kijken. “Liam?” vraag ik, “zullen we een nummer opnemen met Saar?”.


Girls er was niets aan de hand. Ik heb me alleen ingeschreven voor de nieuwe Nederlandse Film. Spijt van carry Slee. En nu zit ik met mijn gedachten daar de heletijd bij. meer is er niet.
Maar ik hoop dat jullie het een beetje een leuk stukje vonden??
Ik ga proberen om morgen een stukje te schrijven van meer dan 1000 woorden. Nu maar hopen dat het gaat lukken.
xoxox (cool)

Reactie, Abbo, kado???

Reageer (4)

  • SpecialMofo

    OMG! Ik heb me daar vorige week ook voor ingeschreven! Misschien mogen we beide auditie doen. Dan kom ik je tegen.

    Leuk stukje trouwens. Snel verder!

    1 decennium geleden
  • TeamNosh

    Haha ja als ik naar de auditie dagen mag en daar na een rol krijg speel ik in de film. (dance)

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    leuk stukje!
    omg cool, kom je dan misschien in die film te spelen?
    xx

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super<3
    Als jij in Spijt komt ga ik naar de bios
    dan ga ik toch al
    Ik hou van de Carry slee boeken, films
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen