Foto bij 30. One Direction

haha sorry maar dit vind ik gewoon een geniaal plaatje

Niall

“Gaby is wakker geworden” Sean rent de kamer binnen. Ik kijk verbaast op als hij me om mijn nek vliegt. “Gefeliciteerd” zegt Kyara die naast me zit. “Dankjewel Kyara” zegt Sean en laat me los. Nu komen Elena en Zayn ook naar beneden gelopen. Achter hun lopen Susanne, Louis , Alex en Saar. Susanne heeft Sophia in haar armen. Ik sta op van de bank zodat ze kan gaan zitten. “Niall wat ga je doen?” vraagt Zayn verbaast als ik richting de voordeur loop. “Ik ga naar Yara” zeg ik en loop de deur uit.

Zayn

“Niall wat ga je doen?” vraag ik als hij naar de voordeur toe loopt. “Ik ga naar Yara” zegt hij en loopt de deur uit. Ik kijk op en zie Alex in elkaar zakken. “Alex?” vraag ik en loop naar haar toe. “Alex” hoor ik Susanne roepen en ze rent op haar zus af. Achter haar aan zie ik Saar aan komen lopen.

Harry

“Alex” hoor ik Susanne beneden roepen. Aan haar stem te horen is er iets niet goed. Ik ren naar de trap toe en hoor de hakken van Emma achter me aan lopen. Snel ren ik de trap af. Voor ik nog verder kan lopen houd Kyara me tegen. “Laat maar even. Misschien kan je iets met Saar gaan doen, als afleiding” zegt ze.

Louis

Ik zie Susanne huilen bij het lichaam van Alex dat op de grond ligt. Ik pak gelijk mijn telefoon en bel het alarmnummer. “Met Louis, Louis Tomlinson ik heb nu een ambulance nodig”zeg ik in de hoorn. “Straat ja uuuuuuuuh……” ‘Fuk hoe heet deze straat ook al weer’ denk ik bij mezelf. Ik hoor een piep toon. “Fuk ze heeft op gehangen” zeg ik hard op.

Liam

Langzaam loop ik richting de metro. Mij tas hangt over mijn schouder. Ik ga mullingar verlaten. Ik ga Kyara verlaten. Ik laat mijn vrienden van One Direction in de steek. Op eens wordt ik uit mijn gedachten gehaald door een zwart busje dat vlak langs me sleurt. Klootzak wil ik schreeuwen maar dan die ik dat het ,het busje van Nialls ouders is. Louis zit achter het stuur.


5 kleine stukje. maar ik kan me gedachten er vandaag niet bij houden. sorry.
xxxxxxxxxx

Reageer (3)

  • Apprentice

    Alles goed Roos? Als er iets is kan je altijd bij me terecht.<3
    Leuke stukjes verder! X

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super<3
    Mocht er iets zijn, dan kun je altijd by me terecht
    X

    1 decennium geleden
  • SpecialMofo

    Mooi. Als alles maar oke is, maar zo klinkt het niet...

    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen