Foto bij Neunzehn.

~ Thomas Vincent Neyens

Ik heb Alyssa al twee weken niet gezien of gehoord. Na papa’s preek durfde ik geen contact meer te zoeken. Het interview was een echt succes en we gingen drie dagen erna naar Amerika, er is een Amerikaanse platenmaatschappij die geïnteresseerd is in ons. We gaan er wonen, de hele groep. Mijn ouders hebben besloten hun huis hier te verkopen en er daar één te kopen, net zoals de ouders van de rest van de groep. Vandaag is het zover. We verlaten voorgoed België, over 4 uur is onze vlucht naar Philadelphia in Amerika. Ik zit voor de laatste keer aan mijn bureau, ik ga een brief schrijven voor Alyssa.

Lieve Alyssa,
Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Ik durfde niet door papa.
We gaan verhuizen naar Amerika, Philadelphia. Het leek hem een goed idee, zo zouden wij elkaar niet meer zien en zo zou ik volop een mijn carrière kunnen werken. Ja, onze groep heeft een Amerikaans platencontract gekregen.
Weet dat ik je zal missen en je nooit zal vergeten. Ik wens je verder nog veel geluk in je leven en misschien tot ooit nog eens.

Liefs,
Thomas ♥

Ps: ik zal altijd van je houden, waar je ook bent.


Ik steek de brief in een enveloppe en schrijf er Alyssa’s naam en adres op. Niet veel later steekt hij in de postbus.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen