“Goedemorgen” zeg ik als ik de trap af loop. Alleen Niall is nog niet beneden en ik zie Elina ook nergens. “Goedemorgen schoonheid” zegt Sean en geeft me een knipoog. Ik glimlach en ga naast Yara op de bank zitten. “Waar is Elina?” vraag ik in het algemeen. “Dat weten we allemaal niet” zegt Niall “Maar ik maak me zorgen”. Op dat moment gat de deur open en lopen Elina en Esther naar binnen. “Elina waar was je?” vraagt Niall gelijk. “Ik was bij Esther” zegt Elina. “Elina kan ik even met je praten?” vraag ik. “Natuurlijk” zegt Elina en loopt achter me aan naar de keuken. “Ben je boos?” vraag ik zacht. “Boos? Nee hoor, ik denk dat Sean je al leuk vond toen hij je voor het eerst zag” zegt Elina en lacht. “O ik dacht dat je wel boos zou zijn” zeg ik. “Gister toen ik je uitschold was ik wel boos ja maar niet op jou. Toen Niall het met me uitmaakt voor Yara deed ik het zelfde. Maar nu besef ik dat Niall beter bij Yara past dan bij mij” zegt Elina maar dan gaat haar telefoon. “Zo jij kan me ook niet alleen laten hé” zegt ze als ze de telefoon opneemt. Ik loop naar de koelkast en pak er een pak goedemorgen drinken uit en schenk een glas voor mij en een voor Sean in en loop weer naar de bank toe. “En is ze boos?” vraagt Sean aan me als ik hem het glas geef en naast hem ga zitten. “Nee” zeg ik. Op eens gaat de bel. Ik sta op en loop naar de deur. Als ik hem open kijk ik in een paar groene ogen. “Ik kom voor Elina” zeg een jongensachtige stem. “Elina” roep ik en een paar seconden later staat ze naast me. “Dave” zegt Elina en geeft de jongen een zoen. Snel loop ik weer terug naar Sean. “ Ik ga straks weer naar Gaby” zegt Sean, “ga je mee?”. “Nee ik denk dat het beter is als je alleen gaat”zeg ik. Sean knikt en staat op. “Dan ga ik maar even” zegt hij en geeft me een kus. ” Sterkte” zeg ik nog als hij naar buiten loopt.


sorry is niet heel lang maar ik had even geen inspiratie.
gelukkig heb ik nu vakantie en kan ik dus veel schrijven.
xxxx

Reageer (3)

  • Apprentice

    Whooosh Dave! Leuke naam! Haha superleuk! X

    1 decennium geleden
  • SpecialMofo

    Leuwk(H)

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super<3
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen