Huilens ren ik de trap af. Bijna bots ik tegen Roos aan. “Bitch” zeg ik tegen haar en ren verder de trap af. Ik heb zin om te drinken. Veel alcohol. Ik loop door de woonkamer naar de keuken. Ik trek alle kastjes open maar nergens kan ik drank vinden. “Doet er dan nooit iemand boodschappen” mompel ik boos. Ik loop maar naar de gang waar ik mijn jas aan trek. Ik trek de deur achter me dicht en loop naar de beuren. Ik heb geen zin om alleen naar het café te gaan dus besluit ik Esther mee te vragen. Esther openend de deur en kijk me verbaast aan. “He Esther” zeg ik. “Hoi”zegt Esther. Even is het stil maar dan moet ik het toch vragen. “Esther, wil je met mij mee naar het café?” vraag ik. Esther kijk me weer verbaast aan maar knikt dan, “Moet ik wel even wat anders aan trekken” zegt ze. Ze houd de deur open en loopt naar boven. Ik loop achter haar aan. Esthers kamer is groot en modern ingericht. Esther loopt naar de deur aan de linkerkant van de kamer. Ze doet hem openen en ik zie de grootste kleding kast ooit. Esther pakt een hanger met een setje er aan en hou hem voor haar als ze in de spiegel kijkt. “En?” vraagt ze. “Mooi” is het enige wat ik kan uit brengen. Esther glimlacht en loopt de kast weer in. Even kijkt ze naar me maar dan gaat ze langs de hangers met setjes kleding. Na een kwartier pakt ze een hanger en gaaf hem aan mij. Verbaast kijk ik naar haar. “Trek maar aan” zegt ze, “je kan niet in de kleren die je aan hebt uit gaan” zegt ze en geeft me een knipoog. Ik kijk naar mijn kleren. Ik draag een jogging pak. Snel kleed ik me om. Ik loop naar de spiegel. Ik heb een kort zwart rokje aan met een hemdje met glitters. Ik herken mezelf bijna niet meer. “Welke schoen maat heb je?” vraagt Esther. Ik draai me om. “maat 37” zeg ik met een rood hoofd. Esther lacht. “Nou das toch niet zo erg. Ik pak wel een paar schoenen van Roos die heeft toch maat 36 of 37” zegt ze en loopt de kamer uit. Ik loop voorzichtig de inloop kast van Esther in. Op de hangertjes hangen de mooiste kleren. Ik pak een hanger met een witte broek, een zwart hemdje en een donker grijze blazer. Het is simpel maar toch stijlvol. “Wil je dat anders aan?” hoor ik Esther achter me vragen. “Als het mag” zeg ik verlegen. Esther zet een paar zwarte pumps naast me neer op de grond en knikt. Snel trek ik het setje wat ik zelf het uitgekozen aan. “Het staat je mooi Elina” zegt Esther. “Dank je wel” zeg ik terug. Na een halfuur staan we bij het nieuwe café. We lopen naar binnen en ik bestel gelijk een groot glas cola. Eigenlijk wilde ik gaan zuipen maar met Esther is het eigenlijk wel gezellig. We dansen en praten wat met elkaar. Na een uur ga ik even naar buiten. Ik leun tegen de meur aan. Opeens voel ik 2 handen op mijn schouders en kijk ik in 2 mooie groene ogen. “Ook een?” vraagt een zachte stem en houd een pakje sigaretten voor mij. “Nee dank je, ik rook niet” zeg ik. Maar dan bedenk ik me. “Doe eigenlijk maar wel een” zeg ik. Het kan toch geen kwaad een keertje roken??


oke ik heb vakantie dus wil veel gaan schrijven. maar nu heb ik jullie hulp even nodig. IK HEB EEN JONGENS NAAM NODIG.
Tanks voor de gene die me een goede geeft. en die zie je terug in het verhaal.
xoxo

Reactie??

Reageer (4)

  • Apprentice

    Eem een naam voor een jongen rory of Sam of Mark of cory of finn en nu weet ik niet meer.;p
    Echt raar om je eigen naam te lezen haha x

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    Whoosh ik ben raar, ik wil drinken en ik ga roken..vaag hahaxd
    Gezellig met Esther in het café <3 leuk stukje,,(H)

    1 decennium geleden
  • YaraHoran

    mooii
    jongensnaam:
    Cody,Chris,Devon meer weet ik niet:$
    x

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Een jongensnaam ff denken
    Bryan, Brandon, Colin, Tyler, Tycho, Dennis, Dave, Davy
    Moet je er nog meer?
    Super(flower)
    Het is egt raar om je eigen naam te zien
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen