Foto bij 004.

Mabel Johanson

'A beautiful girl with a beautiful name'. Serieus I was like almost dying toen hij dat zei! Daardoor kreeg ik meer moed om zijn hand vast te pakken toen we in het bos liepen. Maarja toen kwam machoman Zayn er weer tussen. Als die gast ooit slaapt heeft hij een enorm probleem zodra hij wakker wordt! Maargoed toen ik Liam van Zayn's voet had bevrijdt renden we snel weg. Zayn's gezicht toen hij zich omdraaide was echt onbetaalbaar! Liam en ik liepen weer terug naar het strandje. Mijn mobiel trilde in mijn broekzak dus ik excuseerde me even en nam op.'Hi with Jenna'. 'JENNA, o my god I've missed you so much!'.'Missed you to'. Ik voelde dat er iets niet helemaal goed zat bij haar. 'Babe, what's wrong?'. Jenna was al sinds mijn 5e mijn soulmate, dus ik had gelijk door als er iets met haar was. 'Well, how am I going to say this...'. 'Just say it how you wanted to say it'. Ik hoorde haar zuchten.'Well, you know your ex Bryan do you?'. 'Yes ofcourse I know that idiot who broke up with me'. 'Don't say that about him!'. Jenna klonk echt boos!'I've called you to say that he is my boyfriend now...'. Ze bleef stil, logisch want ik werd eventjes heel boos. Ik keek even op en zag Liam bezorgelijk kijken, ik stak mijn duim naar hem op. 'Well it's your choice but I'm not there if he breaks your heart'. En daarna hing ik op. Ik was dan wel niet meer verliefd op Bryan maar ik vind het niet fijn als mijn best friend met mijn ex gaat. Liam kwam op mij aflopen.'What's wrong Mabel?'. Hoe hij mijn naam uitsprak was al duidelijk te merken dat hij bezorgt was. 'There was a guy and he broke my heart and now my best friend is with him'. Liam pakte mijn arm beet en wreef erover met zijn handen. 'I'm sorry, I don't know how to react on this cause this is more a girl thing I guess'. Ik moest zo hard lachen dat ik op de grond viel en hem per ongeluk mee sleurde. 'Au that hurts' hoorde ik zachtjes. Ik draaide me op mijn rug en keek opzij. Blijkbaar had Liam dat ook allang gedaan want ik keek recht in zijn mooie ogen.'You know it's really hard to not kiss you' zei hij uitdagend. 'I don't mind if you would'. Ik wurmelde mezelf wat dichter tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Zijn handen begonnen met mijn haar te spelen. 'You know it felt like I know you for a really long time'. Mijn ogen probeerden zijn ogen te vinden maar die afstand was een beetje te klein, dus ik tilde mijn hoofd op om hem aan te kunnen kijken. 'I feel it the same way ' zei ik opgewekt. Er kwam een brede glimlach op zijn gezicht te staan.

Reageer (4)

  • Magicallirry

    awhh sooo cuteee!

    1 decennium geleden
  • Deliamy

    Sooo cuteee!
    Cuteness here!

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Dit is echt schattig!

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Ahhw te cute dit! Love your story babe <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen