Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • heycatnipp

    arme niall ):

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    het eerste wat ik dacht toen ik het las was Harry is een lul!
    maarja, dat is hij nu ook...

    1 decennium geleden
  • Redanais

    ocharme..., Harry dat had je niet moeten doen jongen, nu krijg je ruzie met Niall en mij!!!! ps love your story!!!!!!!!!!!(H)(H)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • Curlyy

    Make a girl jealours, slecht Harry! Heel slecht...
    XD

    1 decennium geleden
  • Frigasima

    Harry you're a really bad, bad boy. (N) Ik denk dat Elena zich schuldig gaat voelen tegenover Niall en dan met hem begint te dansen. Of nouja dat moet gebeuren. (lol) OWKEE. YOU. TYPE (?). AWSOMMMMMMEEEEEE. <3<3<3<3<3<3 En nu gaat ducky zingen. "A duck walked up to a lemonade stand. And he said to the man running the stand. "HEY!" pom pom pom. "Got any grapes?" " - Duck song.


    > http://www.youtube.com/watch?v=MtN1YnoL46Q Oh and btw: Ik ga nu ff zoenen met Niall James Horan (ja je hoorde het goed!!!). :P Oh and btwbtw: zorg dat Elena gaat dansen met Niall okay! (krul) Oh and btwbtwbtw: Ik ben weird and a nerd. Dit ben ik.
    > (nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen