Foto bij Please read..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (116)

  • JustAGirlxoxo

    Ik begin mijn reactie met dat ik spijt heb dat ik niet eerder je verhaal ben gaan lezen en ik leef met je mee meid ik las deze brief en ik zit hier met tranen in mijn ogen ik schrijf deze reactie met tranen! Ik huil nooit en nu heb JIJ mij aan het huilen gemaakt! Die brief is mooi geschreven!

    1 decennium geleden
  • TheSamanthaW

    Toen ik deze reactie wou beginnen, wist ik niet waar ik mee moest beginnen, moest ik je steun geven, of haar familie, haar herdenken? Ik wist het niet, en nu deze reactie toch langzaam maar zeker bij elkaar komt, is het enige dat ik kan zeggen;

    R.I.P Anissa

    Ik wens je veel sterkte toe, en vergeet niet, ze blijft bij jullie, van wie ze houdt, ze wilt dat je verder gaat, maar haar niet vergeet, ze wou je nooit pijn doen, ze dacht dat ze het zo oploste voor iedereen. Hoe ik dit weet? Ik heb zelf op de rand gestaan. Ik had ook een keus, en nu weet ik dat je denkt; waarom Anissa wel en zij niet? Ik weet zelf ook niet waarom ik het niet heb gedaan, en waarom Anissa wel. Ik gebruik expres het woordje zij niet. Dat zou in een manier, een schande zijn aan Anissa.

    De kaars is dan misschien op, de herrinneringen die die kaars anderen heeft gegeven, zal nooit vergeten worden.


    R.I.P Anissa

    1 decennium geleden
  • HoranHug

    Hier moet ik even op reageren;$ Ik zit gewoon te huilen:(

    Sterkte meid<3

    1 decennium geleden
  • blauwmonster

    Wow, voor dit soort dingen.zijn geen woorden....
    Het moet een enorme klap zijn geweest voor je, ik heb respect voor je!!
    Ik weet niet hoe dit voor je voelt, maar het moet zwaar zijn

    1 decennium geleden
  • ShaLoveBeer

    wow toen ik het las kreeg ik overal kippenvel..
    zooo mooi geschreven, maar dat kan je sowieso heel goed :)
    heel veel sterkte(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen