Foto bij Part 15

En weer een deeltje. :)
Ik denk dat ik nu weer meer ga schrijven, sinds de toetsen en herkansingen over zijn. pfuuu.. FInally...

'En wat zei je toen?' vraagt Charissa, helemaal enthousiast. 'Dat ik het wel zou doen...' 'AAh!' ze begint te gillen, terwijl ik mijn zin afmaak. 'als Harry niet meedeed.' Char wordt stil en kijkt me aan met een blik van neem-dat-nu-terug-of-ik-ga-je-vermoorden. It's creepy.
'Ik ga je vermoorden.'zegt ze dan ook op een creepy manier. 'Ik was nog niet klaar!' roep ik daarom snel. Ze knijpt haar ogen tot spleetjes, alsof ze me in de gaten wil houden. Wat waarschijnlijk wel het geval is. 'Eh, ik zei dus dat ik het zou doen als Harry er niet in zou zitten. Pure vertelde dat het niet anders kon en dat hij me de tijd zou geven om erover na te denken.' 'Wacht, kun je denken?' hoor ik dan een griezelige stem achter me vragen. Ik zie Charissa opklaren. Geweldig, Harry Styles heeft alles gehoord. Jeej... Ik draai me om en zie een afschuwelijke grijns. 'Dus, je zou het doen als ik niet meedeed?' hij leunt tegen de muur, en stiekem hoop ik dat die in zal zakken en dat Harry einde verhaal is. Maar ik schud mijn hoofd. 'Nope, nooit zou ik iets met jou doen.' Hij haalt lachend zijn schouders op. 'Tja, dat is dan jammer. Ik wil er ook niet al te graag aan mee doen, maar ja, ik heb er gewoon talent voor.' 'Je bent dus gedwongen.' voeg ik er droog aan toe. Hij kijkt betrapt, maar hersteld zich snel. 'Nou, ik werd ook op deze school gedumpt door mijn band, dus waarom ook niet in een balletvoorstelling.' Hij draait een belachelijk rondje en kijkt me dan chagerijnig aan. Het was eigenlijk wel grappig om te zien, niet dat ik dat ooit zou toegeven. 'Maar aan de andere kant,' begint Harry met een grijns op zijn smoel. 'waarom zou je ook meedoen? Het is niet zo dat je er talent voor hebt, vergeleken met mij.' Pardon? Zei hij nou wat dacht dat hij zei? Ik zonder talent voor ballet? Ik zeg toch ook niet dat hij zingt als een kraai? Misschien omdat hij goed kan zingen, maar dat boeit nu even niet. Hij begint te lachen om de beledigde blik op mijn gezicht. 'Alsof jij talent hebt om uberhaupt Prince Charming te spelen!' kaats ik terug. Hij trekt zijn wenkbrauwen op. 'Je weet best wat ik bedoel, je doet nooit mee met de les. Je durft gewoon niet te laten zien dat je er niets van bakt!' 'Ik doe niet mee, omdat jullie allemaal beginnelingen zijn!' Zijn krullen gaan wild heen en weer terwijl hij die woorden in mijn gezicht werpt. 'En dan nog iets,' probeer ik me te herstellen, maar ik kan niets verzinnen. Hij lacht bij ht zien van mijn mislukte poging. Hij draait om en loopt weg. Het roept de woede in me op. pff. 'Hé, schaap!' roep ik hem na. Hij staat stil en kijkt over zijn schouder. Hihi, hij reageerde op schaap. 'I'll be Cinderella, no matter what.' Hij glimlacht en steekt zijn duim omhoog, waarna hij zwaait en wegloopt. Tevreden en een beetje in shock van wat ik heb gezegd, draai ik me om naar Charissa, die met open mond staat te kijken. 'Ik. Ben. Zo. Jaloers.' zegt ze starend naar Harry die al weg is. Wacht, je kan niet naar iemand staren als die als weg is. Oke, ze staarde dan naar de plek waar Harry was verdwenen. Ja, laten we het daarop houden.

Reageer (6)

  • AcceptYou

    HAHHAHA, echt geniaal. dat laatste ook!!
    I'm sorry but I love Harry! I love him so much!
    AND YEAH CINDERELLA!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen