Foto bij Emma

Live your life...

Ik lig samen met Harry in het gras in de tuin.''Em?'' ''Ja.'' ''Ik hou van je.'' ''Ik ook van jou.'' Hij drukt een kus op me lippen.Ik glimlach.'''Heei Emma laat je Harry ook nog over voor mij?'' Ik kijk Louis aan.''Tuurlijk Boobear.'' Louis loopt vrolijk weer weg.Ik zie Luna druk heen en weer lopen binnen en ik sta op en loop naar der toe.''Luun ga ook eens wat doen wat je niet strest.'' ''Gaat niet alles is zo'n rotzooi.'' Ik snap der wel,nu ze weg is bij der vader moet ze iets te doen hebben om hem te vergeten.''Luun kom we gaan als meiden gezellig shoppen.'' En ik trek der mee voordat ze nee kan antwoorden.

We lopen door de stad.''Bedankt Emma.'' Ik geef der een glimlach en ik trek der een winkel binnen.''Kijk dit is iets voor jou.'' Ik trek zomaar iets uit de rekken.Ik zie der gezicht oplichten.''Okee ik pas het even.'' Ze loopt naar de pashokjes.Ik kijk nog even rond en dan komt Luna het pashokje weer uit.''Wauw ziet der goed uit.'' ''Is het niet te?'' Ik kijk der aan.''Te wat?'' ''Laat maar.'' Ze draait nog een rondje en loopt dan weer het hokje in om der eigen kleding weer aan te trekken.Als ze er weer uit is rekenen we af en we lopen weer buiten.''Dankje Emma.'' ''Het is goed.'' Ik geef der een knuffel.We lopen weer naar huis met veel tassen vol spullen.''JEZUS wat hebben jullie!'' Ik moet lachen om de reactie van Zayn.''Kijk Zayn dit heten nou tassen en wat erin zit dat heet nou kleding.'' Ik moet nog harder lachen om de reactie van Luna.Dan komt er iemand met blond haar binnengelopen,ze loopt recht op Zayn af.

Reageer (2)

  • EmmaxNiall

    BOOBEAR WHOEEE. nee louis, ik laat harry nooit mee voor jou, HE'S MINE. grapje. ghehehhe

    1 decennium geleden
  • EmmaxNiall

    whaaaa ik ben miley cyrus. coool.... whoeuw.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen