Dublin.

"Liam?" vraag ik als we in de taxi van het ziekenhuis naar huis zitten. "Wat is er Kyara?" "Heb jij ooit nagedacht over kinderen?". Liam keek me verbaast aan. "Hoezo?" vroeg hij verbaast. "Nou gewoon, ik bedoel Louis en Harry hebben het al mee gemaakt" zeg ik zo nonchalant mogelijk. Het liefst had ik gewild dat Liam me had gezoend en had gezegd dat hij ook een kond wilde. Maar nee dat gebeurde niet. Liam staarde uit het ene raampje van de taxi en ik uit de anderen. Nog nooit was een zoon pijnlijke stilte tussen ons ontstaan. Op eens na zoon 10 minuten zegt Liam wat. "Kyara?" vraagt hij zacht," Wil jij kinderen?". Nu is het mijn beurt om verbaast te kijken. "Liam mijn aller grootste wens ik om kinderen te krijgen" zeg ik. Liam zucht, "Weet je Kyara, ik weet niet zo goed wat ik". Verrast kijk ik Liam aan. "Ik weet niet of ik je nog wel leuk, vind" vervolgt Liam zijn verhaal. "Liam, wat is er aan de hand?" vraag ik. "Kyara, ik denk dat ik een tijdje weg moet". Verbaast kijk ik weer uit het raampje. Weer is het heel lang stil. "Hoe ga je dit tegen de jongens zeggen" vraag ik zacht en kijk naar Liam. Liam haalt zijn schouders op. "En de concerten die jullie volgende maand zouden gaan geven". Weer haalt Liam zijn schouders op.


sorry voor dit veel te kleine stukje maar heb het ook best druk met school. Ik wilde jullie niet langer laten wachten dus heb ik toch maar even snel wat in de les geschreven en pas 's avonds op Q kunnen zetten.
Ik hou van iedereen die reageert. (H)
xoxo (flower)

Reageer (3)

  • SpecialMofo

    Nee... Die zag ik dus écht niet aankomen. Liam, blijf erbij. Niet weg gaan.

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    OMG
    Dit had ik niet verwacht
    super(flower)

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    Omg schokkend.:O
    Hij moet het niet uitmaken.(:
    Neem je tijd voor schrijven roos;)
    Loveyouu xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen