You Can't Fall In Love With Him.

Next Day At School.

''Niet?!'' Vroeg Heather hardop. Ik gebaarde dat ze stil moest zijn, maar uiteindelijk knikte ik langzaam. ''Helaas wel.'' Fluisterde ik. Een diepe zucht verliet mijn mond. ''Am hou zou je hart breken.'' Ik haalde mijn schouders op. ''Dat doen alle jongens wel op z'n tijd.'' Zuchtte ik. Sapphire en Kelsey kwamen aangelopen en schoven aan tafel. ''Hebben we iets gemist?'' Vroeg Kelsey met een brede glimlach op haar gezicht. Net voordat Heather alles haar mond voorbij wou praten, schopte ik tegen haar voet. ''Vertel nog niks.'' Fluisterde ik zacht. Heather knikte onopvallend. ''Nou?'' Vroeg Sapphire opdringerig. ''Jullie hebben niks gemist.'' Kelsey en Sapphire keken mij nog wat verward na, maar al snel was Sapphire bezig met haar verhaal. Aandacht besteedde ik er niet aan, ik raakte afgeleid door de jongens die aan tafel schoven. ''Mogen we erbij zitten?'' Vroeg Zayn, terwijl hij een stoel naar achteren schoof. Ik knikte. ''Natuurlijk.'' Glimlachte ik. De jongens schoven aan. ''Was het leuk gister?'' Vroeg Sapphire. Ik keek haar waarschuwend aan, perfect moment Sapph, perfect moment. Lachend begonnen de jongens te knikken. ''Héél leuk zelfs.'' Grinnikte Harry. Ik schopte tegen Harry's scheenbeen aan. ''Au! Waarvoor was dat nodig?'' Jammerde hij, terwijl hij langzaam met zijn hand over zijn scheenbeen wreef. ''Je weet niet wat ophouden is.'' Zuchtte ik. Harry schudde hevig zijn hoofd. ''Ik weet wel wat het is, maar wie zegt dat ik het ook doe?'' Hij keek me uitdagend aan. ''Seriously.'' Zuchtte ik diep, terwijl ik hem hoofdschuddend aan keek. De andere jongens schoten in de lach, Kelsey deed vrolijk mee. Waarschuwend keek ik ze één voor één aan, soms snap ik niet dat ik iets voor hem voel. Een luide gong klonk er in de aula, de gong van de bel was gegaan, dat betekende dat we ons klaar moesten maken voor de les, oftewel naar het lokaal lopen.


Misschien weet je al wie het is, ik probeer het zo onopvallend mogelijk te maken. Wanneer iemand op de voorgrond wordt gezet (van de jongens) Hoeft het niet meteen zo te zijn dat hij het is, maar het kan wel ;D
Ik zit op mijn iPod dus kort stukje. Sorry.. Hij is ook niet goed ofzo. :$ Morgen komt er nog een plaatje, als ik het niet vergeet ;D

Reageer (2)

  • Lumoure

    Ik denk toch echt Louis..

    1 decennium geleden
  • ShadeOfMusic

    Harry dus....
    Xd
    snel verder je schrijft echt super <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen