Heey mensen ik vond het nuttig om dit verhaal in het engels te doen, nu weet ik dat ik nog wel is wat schrijf fouten zal hebben gemaakt maarja ik ben nu eenmaal niet perfect he Al vind harry dat in dit stukje wel xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Ro

    Meer dialogen, zoals iemand twee hoofdstukken geleden al zei. To be honest, het is heel irritant om te lezen dat er iets gebeurd, maar je de reactie van anderen niet weet. Ik denk dat het verhaal interessanter wordt als je de omgeving beschrijft in plaats van foto's, vertelt wat voor kleren Harry draagt, hoe zijn gezichtsuitdrukking staat, of zijn stem somber of nieuwsgierig klinkt. Zo krijg je ook een beter beeld van het verhaal.

    Want het is nu nog heel erg globaal en oppervlakkig. Alsof je een nieuwsbericht doorkijkt maar er alleen de grote lijnen uithaald.

    -dit zijn gewoon tips by the way-

    Ook kun je beter woorden voluit schrijven. Like; OMG, beter schrijven als Oh my god. Ik weet dat dit heel veel is en dat je vast niet heel lang schrijft ofzo, maar met een paar kleine aanpassingen weet ik zeker dat het beter leest.
    Ik zet er een abo op en als je wilt geef ik je elke keer weer wat nieuwe tips and stuff.

    Lots of love,

    1 decennium geleden
  • ANNECY

    nice james (:
    krijgen we nog een hoofdstukje vanavond? (A)

    1 decennium geleden
  • AmiZero

    Ohja... AWESOME VERHAAL <3 :p

    1 decennium geleden
  • AmiZero

    Maakt me helemaal niks uit dat je engels niet goed is, het gaat om het idee.. Vind ik (A)
    Snel verder okay?

    1 decennium geleden
  • teamLarry

    aaaawh. Hazza <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen