Foto bij 16: My little Angel...

Seth POV:

Edward tilt Jade op en brengt haar naar de dokters kamer van Carlisle.Jasper raakt lichtelijk in paniek en met z'n drieën proberen ze Jade in leven te houden.Ik hoor opeens een baby huilen."Seth kan jij haar mee nemen naar de woonkamer?"vraagt Jasper.Wow hij vertrouwd mij zijn dochter toe?."Ja natuurlijk"zeg ik en neem haar mee naar de woonkamer waar Rosalie,Alice,Emmett,Bella en Esmé ook zitten."hoe is het met Jade?"vraagt Esmé me."Ze zijn haar nu aan het helpen"zeg ik. Esmé knikt en stuurt Emmett er heen om te gaan kijken."Is dat Jades dochter?"vraagt Esmé.Ik knik en geef haar aan Esmé.Esmé glundert en kijkt liefkozend naar Jades dochter.

Na een uurtje

Jade heeft iets raars zei carlisle. Wat het is kan hij nog niet vast stellen."het is speciaal,nog nooit eerder gezien"had hij gezegd. Jade was nog niet ontwaakt en haar dochter groeide. somber keek ik naar het lachende meisje,het meisje zonder naam."Ze noemt zichzelf Doniya"zegt Edward opeens."Doniya?"vraag ik. Edward knikt als bevestiging. ik kijk Doniya in haar ogen en voel mezelf weg zakken.


Edward

Ik lees Seth zijn gedachten. Precies wat ik dacht: Inprent. Doniya is Seth's inpret.


ff klein stukje:$

wie wilt de co owner zijn? stuur een berichtje!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen