20
1 abbo verloren, maar dat maakt me niet veel uit. 25 is een enorm getal o;
Ik zit hier zenuwachtig op mijn lip te bijten, terwijl Niall zijn ouders in Ierland belt. Ik zit naast hem, met mijn benen over zijn schoot. Nadat ik het nieuws van Meike hoorde doordat de twitfoto al meer dan een ton keer geretweet is, is iedereen aan het bellen. Alleen Eleanor zit rustig naast me. Niall is ook rustig, rustiger dan ik verwacht zou hebben. Hij wil gewoon zijn ouders en broer het zelf vertellen. Een broer zal wel nog moeilijker zijn. Ik besluit Niall met rust te laten, en loop gespeelt verdwaast de kamer uit, Eleanor achter me meetrekkend.
'how hectic is it gonna be?' vraag ik haar retorisch.
'very hectic. Jealous girls will stalk you, hate you and the paparazzi is awfull. But it's survivable.' ze lacht.
Ik knik, en ik kijk door een raam naar buiten. Mijn ogen dwalen over de grijze stad. Ik hou van die sfeer, echt. Liam komt binnen gelopen. 'Chris, someone wants to speak you.'
Eerst kijk ik Liam vragend aan, en hij knikt lachend. Het gaat goed met hem, yes.
Verbaasd kijkend pak ik dan de telefoon over en breng de hoorn naar mijn oor.
'Chris speaking.' zeg ik vertwijfeld.
'Hello Chris, this is Simon Cowell speaking. I just want to say that's everything is arranged. Paul is coming with the contract, so If you sign you're hired. Your relation with Niall is no problem, though. But I do think you can count on some stalkers en much haters.'
'Haters are no problem, though.' fluister ik bijna.
Het klonk allemaal zo zakelijk. Ik wou gewoon gitaar spelen met de jongens, ik hoef er helemaal geen geld voor, maar ik sla het niet af. Het is allemaal zo onwerkelijk.
'But there's one problem, the concert in Liverpool is the day after tomorrow. So you have to practice very hard with Niall.'
'Uhm yeah, I hope we can concentrate ourselves.' antwoord ik, met een lachje erachteraan.
'Bye Chris.' zegt hij serieus, en hij hangt gelijk op. Voordat ik iets kan zeggen. Eleanor kijkt me blij aan, en ik geef haar een knuffel. Dan loop ik naar Niall.
Als ik de kamer binnenloop zie ik dat Niall net ophangt, en hij zucht. 'So, how did it went?' vraag ik vertwijfeld.
'It went okay. They were like. 'Okay, there's nothing to do about it. My brother sound like he was disappointed I didn't told them. Maybe they think it's a shame.' Hij lacht. 'But it doesn't matter, nobody I don't have to tell anyone this anymore. They know it already.' Ik pak zijn handen vast en trek hem van de bank waar hij op zat. Mijn armen glijden langs zijn heupen, en ik geef hem een blij kusje op zijn mond. 'Simon Cowell called. You have to teach me all the song for your next concert, here in Liverpool. I'm going on tour with your guys.' Ik lach, maar Niall lacht breder.
'LADS CHRIS IS GOING ON TOUR WITH US.' We horen gejoel overal vandaan komen.
Ik draai Niall zijn hoofd naar me toe, en kijk diep in zijn blije ogen.
Reageer (7)
I realy realy realy realy like your story
1 decennium geledenGaverderGaverderGaverderGaverderGaverderGaverder
1 decennium geledenGaverderGaverderGaverderGaverderGaverderGaverder
GaverderGaverderGaverderGaverderGaverderGaverder
GaverderGaverderGaverderGaverderGaverder...
XXXXX!
verder gaan
1 decennium geledenyaaayyyyyy
1 decennium geledenga snel verder!!
xx
YAAAY,Chris gaat mee op tour!!!!
1 decennium geledenSnel verder?