Foto bij Acht.

~ Thomas Vincent Neyens

Geeuwend wordt ik wakker van Sander die ligt te snurken. Ik zie dat het al licht is en kijk op de klok van mijn gsm die me zegt dat het 12u is. Ik ga vandaag op date met Alyssa schiet meteen door mijn hoofd en ik spring recht. Meteen loop ik naar de douche maar denk er net op tijd aan dat ik geen propere kleren heb.
‘Sander, mag ik iets van jou lenen?’ vraag ik nadat ik hem een paar keer flink door elkaar geschud heb.
‘Hm … neem maar in de kast.’ En hij wijst flauwtjes naar de mini kleerkast. Ik neem er een broek, T-shirt en pull uit. En ik loop weer naar de douche.

20 minuten later zit ik aangekleed aan tafel samen met Sander en Alyssa.
‘Zo, wat gaan jullie vandaag doen?’ vraagt Sander verwachtingsvol.
‘Verrassing.’ Alyssa kijkt me nieuwsgierig aan.
‘Zorg dat je om 20 uur klaar staat,’ antwoord ik op haar nieuwsgierig gezicht. Ik loop richting de trap op mijn spullen te pakken maar ik voel een hand op mijn rug. Ik draai me om en kijk recht in de blauwe ogen van Alyssa, we staan heel dicht bij elkaar en ik voel de vlinders rond dwarrelen.
‘Wat moet ik aandoen?’ vraag ze lief. Ik denk even na. We gaan eerst iets eten en dan naar de film, dan mag het toch wel iets chiquer zijn?
‘Een kleedje of zoiets,’ antwoord ik maar.

Leest iemand dit verhaal ?
& dit was de laatste voor vandaag
(H)
Happy Valentine trouwens ;) xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen