Foto bij 10. Tell Me Everything.

Tell Me Everything.

Verveeld zat ik te staren naar mijn wiskundeboek, ik snap dit al, waarom zou ik dit dan nog moeten maken? Een diepe zucht verliet mijn mond. Ik probeerde me weer te concentreren, maar ik werd gestoord door een zacht geklop dat van de ander kant van de deur kwam. ''Wij zijn het.'' Hoorde ik de stem van Kelsey zeggen. Verward keek ik naar de deur. ''Kom binnen!'' Riep ik met een lichte twijfeling in mijn stem. De deur ging met een ruk open, Kelsey en Heather kwamen mijn kamer binnen, als snel nestelden ze op mijn bed. ''Tell us everything.'' Grinnikte Heather. Ik haalde mijn schouders op. ''Wat moet ik vertellen dan?'' Ik klapte mijn boek dicht, mijn aandacht ging naar Kelsey en Heather die nieuwschierig op mijn bed zaten. ''Dat je smoor op ze bent.'' Lachte Kelsey. Ik trok een wenkbrauw op. ''Lieve, Lieve Kelsey, ik ben niet smoor op ze.'' Zei ik met een lieve stem. ''Zij wel.'' Grinnikte Heather terwijl ze naar Kelsey wees. Kelsey stootte Heather zacht aan, het was niet echt nieuws, ze had het bijna iedere dag over ze. ''Vind je ze écht niet leuk?'' Vroeg Kelsey ongelovig. Ik haalde mijn schouders op. ''Is het Liam? Zayn? Louis?'' Vroeg Kelsey ''Of anders Harry of Niall?'' Voegde Heather er meteen aan toe. Mijn wangen kleurden rood wanneer ik zijn naam hoorde. Kelsey en Heather keken elkaar grijnzend aan. ''Je vind iemand dus wel leuk!''-''Wie is het?'' Vroeg Heather meteen. ''Ik vind niemand leuk!'' Kelsey sloeg haar armen over elkaar. ''Waarom bloos je dan?'' Ik legde mijn handen op mijn wangen om ze te verbergen. ''Ik bloos helemaal niet.'' Ontkende ik. Heather knikte ongelovig. ''Je bent echt heel erg vaag aan het doen hé?'' Ik slaakte een diepe zucht. Waarom wisten ze altijd wanneer er iets was, het maakte niet uit of ik verdrietig was of vrolijk, ze zagen altijd aan me dat er iets was, wat me soms mateloos irriteerde. ''Heel misschien vertel ik het morgen.'' Grinnikte ik. ''Dus je geeft toe dat je iemand leuk vind!'' Gilde Kelsey het uit. Ik schudde hevig mijn hoofd heen en weer. ''Ik zeg of ik iemand leuk vind.'' Ik zette de nadruk op of. Ze zuchtten en keken me beteuterd aan. ''Dan gaan we maar.'' Zuchtte Heather. Kelsey mompelde wat en ze liepen naar de deur. Ik gaf ze allebei een korte omhelzing en wachtte tot ze het huis verlieten. Ik liep mijn kamer weer in, zuchtend liet ik me op mijn bureaustoel ploffen. 'Why He Must Be So Gorgeous?'

Reageer (4)

  • Tomlinsbear

    Hazza

    7 jaar geleden
  • IloveNiam

    Verder!!
    super leuk!

    1 decennium geleden
  • SofieMarie

    Omg ...it's Harry isn't it ???

    1 decennium geleden
  • Appelvlap

    Ik denk niallx
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen