Foto bij Liam

Don't stop your life...

Als we weer thuis zijn hebben we nieuwe huisgenoten: Luna en Lieke.Ik ga op de bank zitten en Lieke staat verlegen in de deuropening.''Kom maar verder hoor.'' Ze kijkt me verlegen aan en ze zet kleine stapjes mijn richting op.Als de voor deur openvliegt gilt Lieke en rent ze naar me toe en springt ze op me schoot.''Vas Happenin!'' ''Zayn je maakt Lieke bang!'' Louis kijkt bezorgd naar Lieke.''Wie is Lieke.'' En iedereen wijst naar het meisje op mijn schoot.Zayn kijkt met grote ogen naar het meisje.Als Lieke der ogen opendoet schrikt ze, en ze springt gelijk weer van me schoot af.''Sorry.'' Ik moet lachen om der stem.''Het geeft niet.'' Luna loopt ook de kamer in en tilt Lieke op en zet der op de bank.''Liam is niet eng hoor.'' En ze geeft me een knipoog.Lieke kijkt me met grote ogen aan.''Lust jij een snoepje?'' Haar gezichtsuitdrukking verandert van angstig naar blij.''Okee kom maar mee.'' En ik loop naar de keuken.Ik til Lieke op en zet haar op het aanrecht en ik open allerlei kastjes tot ik de goede heb.Ik geef der een snoepje en ik zet der weer neer en ik zucht even diep en ik loop naar boven.Ik ga zitten op 1 van me trainingsapparaten.Ik begin met trainen,na een tijdje krijg ik het warm en doe ik me shirt uit.Na 5 minuten komt Sasha binnen,ik denk dat ze de weg kwijt is.''Euh hoi Sasha.'' Ze kijkt me verschrikt aan.''Ow sorry ik wist niet dat je hier was.'' Ik geef der een glimlach.''Maakt niet uit,weg kwijt?'' ''Ja ik zoek de badkamer.'' Ik weet dat Sasha naar me buikspieren kijkt.''Kom maar mee.'' Ik sta op en ik loop voor der uit naar de badkamer.''Hier is die.'' ''Dankje.'' Ze loopt naar binnen en ik loop weer terug en ik pak me shirt en ik loop naar me kamer om een schoon shirt aan te doen.Ze is best wel knap,ik loop weer naar beneden en ik ga een spelletje met Lieke doen.

Reageer (1)

  • EmmaxNiall

    hahah best komisch dit;

    ZAYN JE MAAKT LIEKE BANG!

    wie is lieke?


    HHAHAHAHA moooi verhaall!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen