Foto bij Jill

Reacties, tips, kudo's, abo alles is welkom. Dit stukje is misschien iets minder maar we gaan langzaam maar zeker naar het slot toe dus dingen moeten klaar gezet worden. Hope you guys like it.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Crabstickz

    <33

    1 decennium geleden
  • oordopje

    snel verder

    1 decennium geleden
  • chausette

    Ah, ik vind het wel jammer dat het verhaal bijna gaat aflopen 😭 maar snel verder !

    1 decennium geleden
  • Lovato

    Noem jij het maar 'een wat minder deeltje', ik vind hem alsnog geweldig.
    Wel jammer dat hij bijna afgelopen is, maar ja, dan weten we in elk geval al die geheimen.
    Ik kan daar echt slecht tegen, tegen al die geheimzinnige dingetjuss, maar alsnog mag ik nooit iets weten. Ik ben een beetje een flapuit. Eerst zeg ik dingen en dan heb ik zoiets van; oeh, dat had ik beter niet kunnen zeggen.
    Dus ja, ik mag nooit geheimen weten.
    MAAR DEZE WEL ;D
    Dus YEAY, snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Jagkass

    Haha die oude vrouw! (:
    En hoe Louis over Harry en Jill praat! (:
    "‘Helemaal mee eens.’ Zei Louis die om Harry zijn schouder hing. ‘De hersenen van de jeugd gaan hard achteruit. Kan dan toch naar deze jongen. Voordat hij ging drinken had hij stijl haar en kijk nu.’ Louis woelde door Harry zijn krullen. ‘Nu heeft hij krullend haar.’ "
    Ik lag echt dubbel door zijn droogheid!
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen