Foto bij 09. Cause We Belong Together.

Cause We Belong Together.

Een diepe zucht verliet mijn mond nadat ik een laatste slok had genomen van mijn drinken. Ik keek de tafel rond, omdat het me opviel dat het opvallend stil was. Tot mijn grote verbazing zaten de jongens niet meer aan tafel, hoe konden zijn weggaan zonder dat ik het had gemerkt? Wat verward keek ik rond totdat ik een bekende stem mijn naam hoorde roepen. Ik keek op en zag de jongens bij de deur staan. Liam gebaarde dat ik moest komen. Snel stond ik op, de tafel liet ik zoals het was. ''Moeten we nog niet betalen?'' Vroeg ik zacht wanneer ik de jongens het café zag verlaten. ''Is al gebeurd.'' Zei Zayn. Ik viste mijn mobiel uit mijn zak terwijl ik de jongens volgde. Op mijn mobiel stond dat het half vijf was, tijd om naar huis te gaan. Ik maakte snelle passen om dichter bij de jongens te lopen. Wanneer we voor een stoplicht stonden keek ik ze één voor één aan. ''Ik moet naar huis, mijn moeder helpen.'' Zuchtte ik. De jongens keken mijn begrijpend aan. Ik gaf ze alle vijf een omhelzing, een rilling liep door mijn lichaam wanneer ik zijn warme borstkas tegen de mijne voelde. Wanneer het stoplicht op groen sprong staken we de weg over, maar ik liep naar rechts terwijl de jongens de andere kant op liepen. Ik verstopte mijn handen in mijn zakken, vrolijk liep ik verder. Onderweg voelde ik mijn mobiel trillen, vrijwel meteen pakte ik hem uit mijn zak. Een foto van Heather kwam op het beeldscherm. Ik drukte op het groene knopje en zette mijn mobiel tegen mijn oor aan. ''Met Amelie.'' Antwoordde ik. ''Was het leuk?'' Vroeg Heather opdringerig. ''Hoe bedoel je?'' Vroeg ik verward terwijl ik mijn mobiel verplaatste naar mijn andere oor. ''Je date!'' Hoorde ik Kelsey vaag roepen, maar wel hard genoeg om het te verstaan. Ik slaakte een diepe zucht. ''Bel je me daarvoor?'' Heather maakte een instemmend geluid. ''Ten eerste het was geen date, het was gewoon om elkaar beter te leren kennen. En ten tweede heb je niks beters te doen?'' Een gelach hoorde ik aan de andere kant van de lijn, zo te horen niet. Terwijl ik bij de voordeur was aangekomen, hoorde ik Kelsey er boven uit schreeuwen. ''Ik vertel jullie morgen hoe het is gelopen goed?'' Ik haalde mijn sleutels uit mijn tas en draaide het slot van de deur open. ''Beloofd?'' Vroeg Heather. Ik knikte. ''Beloofd.'' Nadat we afscheid hadden genomen hing ik op. Mijn tas liet ik midden op de gang vallen, zuchtend liep ik de woonkamer binnen waar mijn moeder de krant zat te lezen. ''Hoe was je dag op school?'' Vroeg mijn moeder, haar hoofd stak boven de krant uit. Ik zuchtte. ''Het was wel oké, ik moet nieuwe studenten rond begeleiden, en ik ben een soort van uitgenodigd voor Caroline's feest.'' Mijn moeder vouwde de krant dicht en keek me verbazingwekkend aan. ''Caroline zeg je hé?'' Ik knikte. ''Dat meisje dat vroeger mijn beste vriendin was en nu niet meer, Caroline.'' Vertelde ik mijn moeder, waarna ik geïrriteerd de trap op liep, naar mijn kamer.

Bedankt voor de kudo's, reactie's en abbo's. Ik word er steeds gelukkiger van en ze geven me zoveel doorzettingsvermogen. Ik probeer iedere dag wel een hoofdstuk te activeren. Reacties zijn altijd welkom, net zoals kudo's :D Teehee. Zoals jullie zien is de poll gesloten.. Oeeh! XD Maar nu even een vraagje wat zouden jullie graag nog in het verhaal willen lezen?

-xxx- xNatjuuHxxx aka Nathalie

Reageer (2)

  • IloveNiam

    Verder!!
    echt een leuk verhaal!!

    1 decennium geleden
  • skipAbeat

    omg wie vind zei leuk want da wa weet ik nog nii

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen