Foto bij Niall

I will always be there for you...

Daar sta ik dan met Luna in me armen die aan het huilen is.''Gaat het weer?'' Ze knikt en ik geef der nog een knuffel.''Wie ben jij?'' Ik draai me om en ik kijk in de ogen van haar vader.''Ik ben Niall.'' ''Pap het is goed.'' Luna gaat naast me staan inplaats van achter me.''Luna hoe ken je hem?'' ''Gewoon ik liep ergens buiten en begon een gesprek met hem.'' ''Dus hij is een wildvreemde?'' ''Nee.'' Me vader kijkt me aan.''Wat is zijn hele naam dan?'' ''Niall Horan.'' Ik knik instemmig.''Luna Coswell je weet dat je niet zomaar met mensen moet praten!'' ''Rustig maar meneer Coswell.'' ''Nee ik doe niet rustig!'' Hij duwt me weg en ik val op de grond.''Pap doe alsjeblieft normaal.'' Ik zie dat er een klein meisje achter de vader staat.,ze heeft tranen in haar ogen.Ze komt op me afgelopen en probeert me overeind te helpen.''Ik ben Lieke.'' Ze steekt der hand uit.''Ik ben Niall.'' Ik zie Luna bang kijken.''Okee meneer zo is het genoeg u doet uw eigen kinderen toch geen pijn, ik weet dat u uw vrouw mist, maar reageer het niet op de kinderen!'' Dan hoor ik een auto en ik kijk naar de pakeerplaats.Er rennen een stuk of 6 mensen naar me toe.''Niall gaat het?'' ''Met mij gaat alles goed.'' Dan zien ze de vader van Luna boos kijken.Luna kruipt achter me.''Waar is Zayn?'' ''Naar Roos.'' ''Wie is Roos?'' ''Lang verhaal.'' Ik kijk Liam aan.Ik kijk de groep rond en ik zie nog 2 onbekende meisjes,1 met bruin haar en groene ogen en 1 met zwart haar en bruine ogen.''Liam wie zijn die 2?'' Ik wijs naar de 2 meisjes.''Dat zijn Sasha en Layla.'' Sasha kan ik me nog herrineren maar Layla nee die ken ik niet.''Wie is Layla dan?'' ''Het meisje die in coma viel.'' Dan herriner ik het me weer.''Luna kom eens hier!'' Luna wou naar der vader lopen maar ik hou haar tegen.''Meneer Coswell ik weet jullie thuissituatie.'' Hij kijkt me aan.''Ik denk dat het beter is als Luna en Lieke bij ons gaan wonen.'' De jongens kijken me aan.''Uh Niall?'' Ik draai me om.''Ja Louis.'' ''Nee niks.'' Ik wenk me weer tot meneer Coswell.''Luna en Lieke gaan nergens heen.'' Ik kijk hem doordringend aan.Dan loop ik met Lieke en Luna weg en de jongens lopen achter me aan.Daar staat haar vader dan, alleen,op het graf van zijn vrouw,zijn leven te verpesten.

Reageer (1)

  • Yestherday

    I'm speechless
    Heftig
    Mooi(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen