Foto bij Sasha

When i saw you my world stop spinning...

Ik doe de deur open en ik zag een bekend gezicht staan.''Hoi Sas.'' ''Layla?'' Ik krijg kippenvel,stond Layla nu voor me deur?''Layla!'' Ik geef der een knuffel en ik krijg tranen in me ogen.''Layla je bent wakker.'' ''Ja.'' Ze krijgt ook tranen in der ogen.''Sasha wie staat er voor de deur?'' ''Het is Layla mam!'' ''Neem der mee naar binnen!'' Ik loop naar binnen en Layla loopt achter me aan.We zitten aan tafel met een kop thee.''We zijn zo blij dat je wakker ben Layla.'' ''Ik ook.'' Ik krijg een smsje binnen.Kan je snel afspreken? xx Liam Ik spuug bijna me thee uit.''Sas wat is er?'' Ik kijk op.''Niks hoor.'' Okee er is wel wat maar Layla weet er niks van.Nadat we onze thee op hebben lopen Layla en ik buiten.''Er was wel wat want je spuugde bijna je thee uit.'' Ik kijk der lachend aan.''Ja er was wel wat.'' ''Wat dan?'' Ik doe een wenkbrauwwiebel.''Dat doet me denken aan Harry van One Direction!'' Layla ligt helemaal in een deuk.''Ik ken hem ja.'' Layla kijkt me gelijk serieus aan.''Jij kent Harry Styles?'' ''Na niet persoonlijk.'' Layla's mond valt open.''Sas!'' Ik kijk om me heen en in de verte zie ik een vage schim staan.Als de schim dicherbij komt zie ik dat het Liam is.''Hoi Liam.'' Liam kijkt naar Layla.''Wie is dat?'' ''Dat is het meisje dat in coma viel.'' Liam steekt zijn hand uit.''Liam.'' ''Ja tuurlijk ken ik je ik ben een grote One Direction-fan!'' Liam lacht en hij kijkt me weer aan.''Dus dat is Layla?'' Ik knik en ik glimlach,eigelijk is Liam gewoon heel knap.''Komen jullie gezellig mee naar ons huis?'' Ik zie Layla's gezicht helemaal oplichten.''Ja is goed.'' Als we bij Liams huis zijn zie ik ineens een meisje met bruin haar in Harry's armen liggen.''Kan je het zien?'' Wow dat meisje komt arrogant over,later glimlacht ze en loopt ze naar Layla en mij toe.''Ik ben Emma.'' ''Ik ben Sasha en dit is Layla.'' ''Zo dus jij bent Sasha.'' Ik knik.''Ja hoezo?'' ''Nou Liam heeft veel over je vertelt.'' Ik kijk naar Liam en hij wordt rood en ik keer me weer terug naar Emma.''Zoals?'' Emma vertel alles en ik zie dat Layla zich moet inhouden niet te gillen.''Waar is Niall eigelijk?'' Iedereen haalt zijn schouders op.''Naar de begraafplaats.'' Ik kijk Louis aan.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen