Foto bij 171. Hedgehog

Alweer het laatste dieren hoofdstuk! :(

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • IloveWEIRD

    ze zijn zooooooooooooooooooooooo schattig

    1 decennium geleden
  • Helena6754xx

    Internet

    1 decennium geleden
  • HorrorxHoran

    had vroeger een egel als huisdier bij mijn oma...mijn opa vond hem in het bos, hij was klein(gut, echt cute) en gewond. dus wij verzorgden hem en elke keer als ik buiten ging spelen nam ik hem mee(voor de flat waar ik woonde was een super groot grasveld, daar liet ik bij wijze van spreken uit) mijn vriendinnetjes vonden het ge-wel-dig!! Alleen toen werd hij groot en bracht mijn opa hem terug naar het bos. het grappige was toen ik voor het laatst in die bos was en op het gras zat terwijl mijn oma paddenstoelen aan het verzamelen was, kwam er een egel naar me toe en ging naast me op het kleed liggen, dus ik denkt dat dat die egel was die ik als huisdier had en hij mijn onthouden had, omdat hij echt 9 van de 10 keer zag!!... Ik zou het nooit vergeten! (H)_(H)

    1 decennium geleden
  • aquafresh

    bonus!!

    1 decennium geleden
  • 1DORIEN

    awh vroeger hadden wij altijd een egeltje in de tuin die kwam bij ons op bezoek ;p maar echt lief!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen