Foto bij Luna

Say lovely things and i love you...

Als ik weer thuis ben zie ik alleen Nialls hoofd voor me.''Luna gaat het?'' ''Ja tuurlijk gaat het hoezo zou het niet gaan?'' ''Je bent zo afwezig.'' Ik kijk Lieke aan, ik afwezig hoe komt ze daar bij?, en ik loop naar boven.Ik ga op me bed zitten en ik staar naar me poster.Ik hoor me deur opengaan en ik zie me vader in me deuropening staan.''Ga je mee naar je moeders graf?'' Ik knik en ik loop achter me vader aan naar beneden.Als we in de auto zitten denk ik terug aan de leuke tijd met me moeder,net zoals in het pretpark.

Ik gil hard in de achtbaan, als ik eruit loop ik als een dronken persoon.''Haha Luna je lijkt wel dronken.'' Ik moet lachen.''Ja en de achtbaan was me drank.'' Me moeder en ik lachen nog wat.''Gaan we nu een suikerspin halen?'' Me moeder knikt en we lopen naar het suikerspinkraampje.Ik krij een XL-suikerspin.Me moeder ik eten hem op en lopen weer verder door het pretpark.

Ik loop over de begraafplaats recht naar die van me moeder.Dan sta ik voor het graf van me moeder,er komen tranen in me ogen.ik voel een arm om me heen en ik kijk in blauwe ogen.''Het komt goed ik ben der voor je.'' Ik leg m hoofd op Nialls schouder en ik barst in tranen uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen