Foto bij Chapter 017

CUTIE ALERT :3

*kwijlkwijlkwijl*

Niall James Horan.

Ik wou zo graag weten wat eraan de hand was.
Ze zakte zomaar in een, met tranen in haar ogen.
Het maakte me bang, maar alsnog ik zou en moest het weten.
'Lauren Lauren Lauren WHAT'S GOING ON' riep ik gillend.
Oke dit was waarschijnlijk niet heel slim want ze begon nog harder te huilen. Jeetje Niall wat doe je? Je maakt haar alleen maar meer aan het huilen. Ik trok haar in mijn armen en wiegde haar maar wat heen en weer.
Een bom van vlinders ontploft in mijn buik. Ik liet haar maar door snikken, waarschijnlijk zou ze vanzelf wel wat zeggen.

- tijdsprong van een half uur.

'The boys who were in One Direction were you, Liam, Harry, Louis and Zayn? Weren't they?' zei ze gebroken. Ik kon niet anders dan alleen maar knikken. Ik ken haar nu nog maar niet zo heel lang, maar ik weet wel dat ze haar iets hebben aangedaan. Meisjes huilen vaak ergens om maar niet zo heel lang. Hoe konden ze? Dit lieve meisje wat had ze hun aangedaan?
'Yes, we were One Direction' zei ik. Een lange tijd bleef het stil. Ik besloot maar om te vragen wat er was.
'Lauren? Who did this to you? I mean who locked you up in here?' vroeg ik.
'You don't have to tell it, but I just really want to know it' Oke het klonk echt heel dubbel. Maar ik wou het gewoon graag weten maar ze hoefde het niet ze vertellen. En ik wou niet dringen.
'I don't know, if I can trust you' zei ze voorzichtig.
Man mijn hart brak en de tranen kwamen opwellen in mijn ogen.
Dit is zo raar, het gaat allemaal zo snel, zo abnormaal snel.
'You can trust me, I won't tell anything' zeg ik.
'Well, I met Harry,Zayn and Louis in a bar and then we became sort of friends. So I went to their home, well they asked me. Then we built our own party and I became dizzy and all that stuff. I told them alot, but I guess I just trust people to easily. Then I woke up and I saw you and then I freaked' fluisterde ze.
Oh oke wacht eens, Harry Zayn en Louis juist, ze was bij hun en toen opeens was ze duizelig? Zouden ze haar ook gedrogeerd hebben?
Want zo ver was ik onderhand al wel, ik wist wat Liam had gedaan.
Maar of was dit te ver gezocht? Ach jezus screw that , ik vraag het gewoon. 'Lauren, did they give you something to drink?' vroeg ik. 'Yeah, they did why?' zei ze. 'I think they drugged you' zeg ik serieus. ' Wait what? well I think.. I think that can be true' gaf ze toe. 'But why did they drug you?' vroeg ik.
'I don't know, I only told them that Liam Payne was my best friend' zegt ze.
Juist, Liam. Nu was het mijn beurt om te trippen.

Reageer (3)

  • Ollie

    Volgensmij was het Liam's z'n bedoeling dat ze verliefd werden toch?
    Yeahh, ik let op xD
    Snelverder^^

    1 decennium geleden
  • oordopje

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Spartan

    Whaha geniaal, ze zijn gewoon allebei gedrogeerd door hun beste vriend Liam. Bad Liam (N) Maar ja als dit er voor zorgt dat ze de liefde van hun leven hebben ontmoet -elkaar- dan is het alleen maar goed toch :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen