Foto bij 07. Party, Party and Party.

Party, Party and Party.

De gong van de bel ging weer, dat betekende dat de dag voorbij was. Heather slaakte een opgeluchte kreet, die mevrouw Gilles niet echt waardeerde, Heather moest nablijven. Ik keek haar hoofdschuddend aan, van binnen lachte ik me dood. Een zacht gegrinnik verliet mijn mond. Ik schrok van een hand die op mijn schouder werd gelegd. ''Ga je mee met ons wat drinken?'' Hoorde ik een stem vragen die verdacht veel op de stem van Louis leek. Ik trok een wenkbrauw op. ''En waarom zou ik dat doen?'' Vroeg ik op een uitdagende toon. De andere jongens kwamen er ook bij staan. ''Omdat we lief zijn.'' Harry trok een pruillip. ''Héél lief.'' Zayn deed er een schepje boven op. Ik keek ze hoofdschuddend aan. ''Fine.'' Zuchtte ik, ''Waar willen jullie gaan drinken?'' Vroeg ik voorzichtig. Niall haalde zijn schouders op. ''We komen wel wat tegen.'' Mompelde hij zacht terwijl hij het lokaal verliet. Er verscheen een grijns op mijn gezicht wanneer de jongens de andere kant op keken, ze mochten me niet zo zien, nog niet in ieder geval. Samen met Kelsey liep ik naar de kluisjes kelder, soms baalde ik wel dat ik mijn kluisje beneden had, altijd moest ik extra trappen lopen terwijl de anderen heel gemakkelijk naar hun kluisje boven konden. ''Caroline geeft vrijdag een feest hé?'' Begon Kelsey opeens. Langzaam knikte ik, een feest waar ik vast en zeker niet voor wordt uitgenodigd. ''Ze vroeg of ik wou zeggen dat je van harte welkom bent.'' Ik keek Kelsey met grote ogen aan. ''Ze vroeg wat?'' Kelsey deed langzaam alle boeken die in haar kluisje lagen weer terug in haar tas. ''Je had me wel gehoord, ze vroeg of ik.''-''Wou zeggen dat ik van harte welkom ben.'' Maakte ik Kelsey's zin af. Iets in me zei dat het niet klopte, een vaag gevoel zei dat ik niet moest gaan, maar diep van binnen wou ik wel heel erg graag. Kelsey zwaaide een hand voor mijn gezicht. ''Ga je?'' Vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. ''Wat vind jij?'' Kelsey kreeg een brede grijns op haar gezicht. ''Gaan!'' Riep ze enthousiast. Ik glimlachte zwak, maar knikte snel als antwoord. Was dit wel slim?

Sorry, dat ik gisteren niks had gepost, of had ik dat wel gedaan? Ik weet het even niet meer.. Morgen probeer ik twee delen te posten, nog steeds heb ik jullie hulp nodig. Harry en Louis staan op een gedeelte eerste plaats, daar wil ik graag maar één iemand op hebben. Maar dit zegt niet alles, ook de anderen jongens kunnen op de eerste plek komen. Ik vind het fijner als je in de poll stemt, omdat het voor mij ook wat overzichtelijker is. Wat ben ik ook een sukkel xd Had ik een hoofdstuk geschreven dacht ik dat ik hem had geactiveerd, was dat niet het geval, anders hadden jullie gister al een hoofdstuk kunnen verwachten. Sorry :$

Reageer (2)

  • SofieMarie

    Louis of Liam <3

    1 decennium geleden
  • XSanneLovex

    hmm kwa gedrag denk ik dat harry beter bij haar past!!
    donno why, just a feeling.
    maar snel verder!!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen